بعد از ۴۵ سال دروازه‌بان خارجی به ملوان آمد

  محمد حبیبی در مورد اظهارات حسین آشنا علیه کادر فنی ملوان مبنی بر اینکه آنها با دستور صادق درودگر بازیکن جذب می‌کنند، گفت: من اصلا اهل دروغ نیستم و هرچه می‌گویم واقعیت است. فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان رفیق ۳۰ ساله من است و ما سال‌ها همبازی و همکار بوده‌ایم. پورغلامی به هیچ عنوان در مسایل فنی توصیه‌پذیر نیست و مستقل عمل می‌کند.

وی ادامه داد: در مورد حضور دروازه‌بان مولداوی نیز باید بگویم که این بازیکن هنوز با باشگاه ملوان قرارداد امضا نکرده و امروز من نظرم را در مورد این بازیکن به پورغلامی می‌گویم و او تصمیم نهایی را می‌گیرد. ملوان در ۴۵ سال گذشته دروازه‌بان خارجی نداشته است.

حبیبی در مورد اینکه چرا اکنون ملوان دروازه‌بان خارجی به خدمت می‌گیرد، تاکید کرد: شاید به خاطر اینکه قیمت دروازه‌بان‌های ایرانی زیاد است. سوشا مکانی گزینه اول ما بود که با باشگاه نفت قرارداد داشت. حسین آشنا هم دومین گزینه ما بود. او ابتدا یک پیشنهاد مالی داد که درودگر با آن مخالفت کرد. در نهایت مقرر شد آشنا مدتی در اردوی اردبیل همراه تیم باشد تا هم از نظر بدنی آماده شود و هم وضعیت مصدومیتش را بررسی کنیم.

حبیبی تصریح کرد: آشنا با آمدن به اردوی ملوان موافقت کرد اما دو روز بعد گفت در خبرها آمده که می‌خواهید یک دروازه‌بان مولداوی بگیرید و تکلیفم را مشخص کنید. پورغلامی هم به او گفت شما در مبلغ قرارداد کمی با ما راه بیایید اما آشنا این کار را نکرد، در حالی که اگر پیشنهاد مالی کمتری می‌داد و در ملوان می‌ماند برای آینده‌اش بهتر بود. ملوان تیم کوچکی نیست.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.