بنزما: بارسلونا مدعی صعود نیست

۰۹ام بهمن ،

  به نقل از سایت گل، کریم بنزما بازیکن برگزیده مادریدی ها برای حضور در کنفرانس خبری قبل از مصاف این تیم با بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری بود. بنزما در صحبت هایش اعلام کرد که بارسلونا مدعی پیروزی نیست و اعلام کرد که برای کهکشانی ها رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

دراینجا می توانید متن صحبت های بنزما را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

بازی ال کلاسیکو: این بهترین بازی دنیاست چون میان دو تیم خیلی زیبا برگزار می شود و بازی هم بازی زیبایی خواهد بود. هواداران در این بازی مملو از هیجان می شوند و یک بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود.

*رئال در نوکمپ بهتر از برنابئو است: این دو بازی، دو بازی متفاوتی است.ما در خانه سعی می کنیم که خوب بازی کنیم ولی در خانه بارسلونا، نمی دانم ولی خیلی کمتر تن به شکست می دهیم.

*استراتژی مدنظر داشتن دو بازی رفت و برگشت و مصدومان تیم، ما می خواهیم گل بزنیم و ببریم. در خانه بازی می کنیم و می دانیم که ۲ بازی تا فینال داریم ولی بازی اول روز ۴شنبه است و بهترین چیز برای ما برد دراین بازی است.

*فاصله میان رئال و بارسا زیاد نیست:  دقیقا همین طور است. سال به سال ما بهتر می شویم و تیم بهتر و برتر هستیم.

*بهبود اوضاع اوزیل:  اوزیل کیفیت فوتبالی زیادی دارد و از نظر فیزیکی هم در سطح بالایی است. این خبر خوبی است که او با ماست.

*مدعی برد: ازنظر ما، بارسلونا مدعی نیست. آنها تیم بزرگی می باشند ولی ما هم آماده ایم.می دانیم که بازی خیلی سختی خواهیم داشت ولی امیدواریم که ببریم.

*نیمکت ذخیره ها و رقابت با ایگواین: من همیشه می خواهم بیشتر بازی کنم. بازیکنی را نمی شناسم که نیمکت نشینی را دوست داشته باشد. همیشه می خواهم بیشتر و بیشتر بازی کنم ولی این تصمیم سرمربی است که من بازی کنم یا نه. اینکه ایگواین بهبود یافته خبر خوبی برای تیم و رقابت میان ماست. ما برای بازی کردن بیشتر، تلاش خواهم کرد و بازگشت او خبر خوبی برای همه است.

*مصدومان رئال:اگر آنها بودند که اوضاع بهتر می شد. نمی دانم که الان کارمان سخت تر است یا نه.

*دیگو لوپس: او دروازه بان خوبی است. حضور یا عدم حضور او در این بازی تصمیم سرمربی است.

* واکنش ها میان بازیکنان رختکن و مورینیو:  ما همه با هم متحد هستیم ومشکلی میان ما و سرمربیان وجود ندارد. نمی دانم که چه کسی گفته که بین ما اختلافاتی هست.

*مارسلو:  بازگشت برای او کمی سخت است؛ چرا که ۳ ماه است که بازی نکرده ولی او آماده است و می تواند بیش از پیش بازی کند. خیلی خوب است که او در جمع ماست.

*کریستیانو و مسی: هردوی آنها بازیکنان بزرگی می باشند ولی برای ما کریستیانو بهترین است و خیلی خوب است که او در رئال است. همین و بس.

*پینتو در دروازه و مشکلات تدافعی بارسا: ماهمیشه مقابل بارسلونا میدانیم که برد کار سختی است ولی ما تیم بزرگی هستیم و برای برد در این بازی زحمت زیادی خواهیم کشید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.