بنزین یورو ۴ کی به کل کشور می رسد؟

۰۵ تیرماه ۱۳،

 بنزین یورو 4 کی به کل کشور می رسد؟

بنزین یورو ۴ کی به کل کشور می رسد؟

ممتازنیوز: ذخیره سازی بنزین یورو ۴ در بعضی کلانشهرهای کشور به منظور توزیع پایدار آن در روزهای آینده آغاز شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که هم اکنون این فرآورده در شماری از جایگاه های شهر تهران توزیع می گردد، افزود: با تلاش هایی که به منظور تولید مستمر و پایدار بنزین یورو ۴ در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی انجام می گردد، انتظار می رود این فرآورده در آینده نزدیک توزیع فراگیری در تهران و سپس در کلانشهرهای کشور داشته باشد.
داوود عربعلی دربارهٔ توزیع بنزین یورو ۴ در بعضی جایگاه های شهر تهران، اظهار کرد: توزیع فراگیر این نوع بنزین مستلزم به حد نصاب رسیدن تولید این فرآورده در بخش بالادست و ذخیره سازی آن در مخازن شرکت پخش است.
وی گفت: تولید این فرآورده در پالایشگاه ها آغاز شده است و به محض تحویل آن به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، توزیع آن نیز مشابه جایگاه های کنونی شهر تهران در دیگر جایگاه ها نیز انجام خواهد شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت وانرژی(شانا)، توزیع بنزین با استاندارد اروپایی یورو ۴ از اواخر هفته قبل در تعدادی از جایگاه های شهر تهران آغاز شده است.
پیش از این رستم قاسمی وزیر نفت نیز در آیین افتتاحیه مجموعه طرح های بهبود فرایند و بهینه سازی ظرفیت شرکت پالایش نفت لاوان، از توزیع کشوری بنزین یورو ۴ به زودی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با بهره برداری از پالایشگاه های اصفهان، تبریز و بندرعباس، تولید این نوع بنزین و عرضه آن در کشور افزایش خواهد یافت.
درجه اکتان ( آرام سوزی) این نوع بنزین ۹۱ و میزان گوگرد موجود در آن ۱۰ میلیون در جز (پی پی ام) است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    ما شهرستانهای غیر کلان چکارکنیم که مجبوریم خودرو یورو ۴را گران بخریم وسوختش معلوم نیست کی توزیع بشه اخه ایران خودرو الان تمام برنامه فروشش شده یورو ۴ ودر صورت استفاده از سوخت یورو۲ موتور ماشین اسیب میبیند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.