بنیتس:درموردجدایی کول ولمپارد چیزی نمی دانم

۱۳م آذر ،

   رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی و موقت باشگاه چلسی در صحبت هایی خبر احتمال جدایی فرانک لمپارد و اشلی کول از چلسی در پایان فصل جاری را نه تائید می کند و نه تکذیب.

 این درحالی است که قرارداد این دو بازیکن باتجربه در پایان فصل جاری با چلسی به اتمام می رسد و بنیتس درمورد احتمال جدایی این دو بازیکن باتجربه از جمع آبی های لندنی صحبتی نمی کند. مربی اسپانیایی به علاوه این تردیدها را نتیجه سوء برداشت می داند.

 به گزارش گل، بنیتس در صحبت هایی دراین رابطه به خبرنگاران گفت:« وقتی چند روز پیش از من در این باره پرسیده شد، شاید سوء تعبیر شده و شاید هم انگلیسی من زیاد خوب نبوده؛ ولی آنچه من می دانم این است که قرارداد کول و لمپارد در تابستان به اتمام می رسد.بیش از این چیزی نمی دانم. می دانم که فرانک از حضور دراینجا راضی است و او از جمله بازیکنانی است که در لیدری تیم نقش پررنگی دارد.او یکی از بازیکنان مهم ماست ولی من درمورد آینده اش چیزی نمی دانم. من نمی توانم به شما بله یا خیر بگویم که او می ماند یا می رود؟ که آیا در ژانویه می رود یا در پایان فصل..در حال حاضر من هیچ چیزی نمی دانم.»

بنیتس به علاوه درمورد جلسه ای که در روز جمعه با سران باشگاه داشت صحبت کرد و اعلام کرد که کسی درمورد جدایی از استمفورد بریج صحبت نکرده است:« ما راجع به جدایی هیچ بازیکنی صحبت نکردیم. سران باشگاه از من در مورد بازیکنانی که دوست دارم تا به تیم بیایند سوال کردند ولی راجع به بازیکنانی که قرار است تیم را ترک کنند چیزی گفته نشد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.