بهترین مکان برای غذا خوردن در محل کار

فروردین ۱۴۰۳

پزشکان به اشخاص شاغل توصیه می کنند چنانچه می خواهند خلاقیت و روحیه کاری مناسبی پیدا کنند در انتخاب محل برای خوردن غذا توجه ویژه ای نمایند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ براساس یک مطالعه پژوهشی که دانشمندان بر روی اشخاص شاغل انجام دادند دریافتند که انتخاب محل مناسب برای خوردن غذا بویژه در نوبت کاری شیفت صبح می تواند تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمند داشته باشد.

گفتنی است دانشمندان براین اساس متوجه شده اند افرادی که وعده ناهار را به همراه سایر کارکنان در محیطی خارج از محل میز کاری خود سپری می کنند استرس کمتری پیدا می کنند و روحیه بیشتری برای انجام کار پیدا می نمایند.

بررسی ها نشان می دهند در عین حال خوردن ناهار طولانی و فاصله انداختن بیش از حد در ساعت اداری می تواند سبب تضعیف خلاقیت و کندی عملکرد ذهنی اشخاص شود.

در عین حال پیاده روی کم بعد از صرف وعده ناهار در مجاورت با نور خورشید در یک بازه زمانی محدود می تواند سبب جذب بهتر ویتامین ها از جمله ویتامین دی و املاح موجود در غذا در بدن اشخاص شود.

پزشکان توصیه می کنند تا اشخاص وعده ناهار را به همراه همکاران و دوستان خود سپری کنند و از پرخوری جدا پرهیز کنند و بعد از ناهار اندکی پیاده روی نمایند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.