بهترین مقالات، کتاب ها، اختراعات و فیلم های آموزشی دندانپزشکی تجلیل می شوند

۲۷فروردین۱۳،
ممتاز نیوز :  در دوازدهمین جشنواره پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت بهترین مقالات، کتاب ها، اختراعات و فیلم های آموزشی تجلیل می شوند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ستاد خبری دوازدهمین جشنواره پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت، دکتر عزت الله جلالیان دبیر هیئت مرکزی داوران با بیان این که در این جشنواره به بهترین مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و بهترین کتاب تالیف و ترجمه شده در یکسال اخیر جوایز نفیسی اهدا می گردد، اظهار کرد: در جشنواره امسال ۱۵۴ مقاله ۳۵ کتاب ۲۴ اختراع ونوع آوری و۵ فیلم آموزشی به دفتر جشنواره ارسال گردیده که بهترین اختراعات و نوآوری ها در زمینه دندانپزشکی و فیلم آموزشی رتبه بندی شده  و هدایایی به رسم یادبود به آنان اعطا خواهد شد.

دکتر جلالیان هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از مقام و منزلت پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و دندانپزشکان سراسر کشور دانست.

وی با اشاره به وجود ۱۱ گروه تخصصی در رشته دندانپزشکی ادامه داد:به منظورانتخاب مطلوبترین پروسه داوری در این راستا با روسا و یا نمایندگان تام الاختیار انجمن های علمی جلساتی برگزار شد تا اشخاص مسلط به داوری با سابقه ی درخشان در این حوزه معرفی شوند.

دبیر هیئت مرکزی داوران دوازدهمین جشنواره پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت افزود: برای هر گروه تخصصی یک هیئت داوران ۵ تا ۷ نفره از سراسر کشور با معیارهای مشخص تعیین و پس از تشکیل تیمها فرم های داوری مقالات از طریق اینترنت ارسال شد و براین اساس مقالات برتر از میان ۱۵۴ مقاله برگزیده شد.

دکتر جلالیان با بیان این که ۹۰ درصد مقالات با رتبه مناسب در معتبرترین مجلات بین المللی چاپ شده اند، گفت: از میان  ۳۵ کتاب رسیده ۳ کتاب در حوزه ترجمه ویک کتاب درحوزه تالیف برگزیده‌شدند. اما متاسفانه در بخش اختراعات و نوآوری کار چشمگیری دیده نشد با این وجود از میان اختراعات ارسالی بهترین ها انتخاب شد.

براساس این گزارش جشنواره علمی پژوهشی شهد دکتر احمد هدایت توسط جامعه اسلامی دندانپزشکان و با همکاری انجمن دندان پزشکی ایران ، انجمن های علمی تخصصی، دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی، دانشکده های دندان پزشکی سراسر کشور و مراکز تحقیقاتی همزمان با  ۵۳ کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران  اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزارخواهد شد.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.