بهره‌برداری از بزرگترین بلوار معنوی جهان اسلام در شهر مقدس قم

فروردین ۱۴۰۳

بلوار پیامبر اعظم(ص) به عنوان بزرگترین بلوار معنوی جهان اسلام که حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را به صورت کاملاً مستقیم به مسجد جمکران متصل می‌کند، با حضور رییس‌جمهور به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت ممتاز نیوز، محمود احمدی‌نژاد که بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) به استان قم سفر کرده است، با حضور در میانه مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، این مسیر را که به طول ۷ کیلومتر و عرض متوسط ۳۰۰ متر احداث شده است، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

بلوار پیامبر اعظم(ص) دارای مسیرهای پیاده‌رو و سواره‌رو اعم از سواری و اتوبوس‌های تندرو است و قرار است در آینده مسیر قطارهای شهری نیز در آن ایجاد شود.

این بلوار بدون هیچ مانع یا پیچ یا انحرافی دو حرم مقدس شهر قم را به یکدیگر متصل می‌کند، به نحوی که زائران و علاقمندان با عبور از این مسیر می‌توانند در هر نقطه‌ای از این بلوار هر دو حرم را به راحتی ملاحظه کنند.

در حاشیه مراسم افتتاح این بلوار، جمع قابل توجهی از مردم شهر قم، برای خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به احمدی‌نژاد در محل اجرای این مراسم حضور یافته و به صورت پرشور و مستمر به تشویق و سردادن شعارهایی در حمایت از احمدی‌نژاد پرداختند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.