بهره‌بردار از ۱۹۶ میلیون مترمربع فضای آموزشی تازه جایگزین و مقام‌سازی شده تا مهر ۹۱

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

hemmat khahi-11-169.jpg

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از iبهره‌برداری و تحویل ۱۹۶ میلیون متر مربع فضای آموزشی تازه جایگزین و مقاوم سازی از ابتدای دولت نهم تا مهر ۹۱ خبر داد.

مرتضی رییسی با حضور در غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دولت نهم و دهم در خصوص کاهش مدارس غیر استاندارد و خطرآفرین در مقابل زلزله صورت گرفت، اجرای طرح مقاوم سازی بود iبه طوری که از ابتدای دولت نهم تا مهر ۹۱ حدود ۱۹۶ میلیون متر مربع فضای آموزشی تازه جایگزین و مقاوم سازی شده iبه iبهره برداری رسیده است.

وی افزود: این میزان فضا معادل ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در قالب ۲۷ هزار و ۷۵۰ پروژه فضای آموزشی است که iبه iبهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی در هر ۲۴ ساعت ۱۰ پروژه تازه جایگزین، هر ساعت ۲ کلاس درس، هر ۱۲ ثانیه یک متر مربع فضای آموزشی تازه و جایگزین مقاوم سازی شده و iبه iبهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تصریح نمود: از ابتدای دولت نهم تا مهر ۹۱ بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار عمرانی iبه آموزش و پرورش اختصاص یافته و این فضاها در نهایت تخصیص این اعتبار iبه iبهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش عنوان نمود:‌ بر اساس آخرین آمار هم اکنون بیش از ۷۴۰۰ پروژه با ۳۹ هزار کلاس درس و زیربنای ۷،۱ میلیون متر مربع در دست اجراست.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.