بهره برداری از ۴ کیلومتر خط ۴ مترو

جام جم آنلاین: مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو گفت : تا پایان ماه جاری، چهار کیلومتر از توسعه غربی خط ۴ مترو تهران به طور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس هابیل درویش با بیان مطلب فوق، گفت: ایستگاه های ارم سبز، اکباتان و شادمان سه ایستگاه باقی مانده در خط ۴ هستند که به جز ایستگاه شادمان، دو ایستگاه دیگر به زودی مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرند و ایستگاه شادمان نیز به دلیل متقاطع بودن، بعد از عملیات تکمیلی مورد نیاز، به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خط ۴ مترو یکی از مهمترین خطوط این شبکه به طول حدود ۲۱ کیلومتر و با ۱۹ ایستگاه است که شامل یک پارکینگ، یک پایانه و تعمیرگاه و سه پست برق بوده و از ایستگاه اکباتان (تبادلی با ایستگاه ارم سبز در خط ۵) در غرب تهران آغاز و پس از عبور از شهرک اکباتان، خیابان آزادی، انقلاب اسلامی و پیروزی تا پایانه افسریه در شرق تهران ادامه می یابد.

درویش گفت: این خط در طول مسیر خود ، بخش هایی مانند فرودگاه مهرآباد، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیر کبیر و مراکز نظامی و مسکونی در شرق تهران را به هم مرتبط می سازد.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو افزود: با تکمیل خط ۴ میزان جابه جایی های مترو افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود که شهروندان استقبال بسیار خوب و چشم گیری از ایستگاه های جدید خط ۴ داشته باشند. به ویژه با افتتاح ایستگاه ارم سبز، مسافرانی که از کرج به تهران می آیند قادر خواهند بود علاوه بر ایستگاه صادقیه و خط ۲ مترو از طریق این خط به نقاط مختلف شهر سفر کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.