راه اندازی ۵ ایستگاه جدید مترو تا مهر

مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: ازبخش میانی خط سه مترو در حدفاصل چهارراه ولیعصر تا شهید بهشتی تا مهرماه به بهر برداری می شود این بخش از خط با خطوط یک و چهار مترو ایستگاه تقاطعی دارد.

هابیل درویش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود:عملیات احداث خط سه متروی تهران هم اکنون با تلاش شبانه روزی و در سه شیفت بدون تعطیلی درحال انجام است  
و ی تصریح کرد:امیدواریم تا مهر و شروع سال تحصیلی جدید بخش میانی آن با ۵ ایستگاه آماده راه اندازی می‌شود.
وی گفت : ۷ کیلومتر از بخش میانی خط ۳ مترو تهران که به زودی به بهره برداری خواهد رسید از چهارراه ولیعصر(عج) آغاز می شود با عبور از میدان ولیعصر(عج) ، خیابان فاطمی به خیابان شهید بهشتی می رسد. این بخش از خط با خطوط یک و چهار مترو ایستگاه تقاطعی دارد
   
وی علت تاخیر در بهره برداری از این خط را ایجاد مشکلات بین المللی و عدم تامین منابع مالی ارزی و ریالی عنوان کرد وخاطرنشان کرد: امیدواریم بخش میانی خط سه مترو در حدفاصل چهار راه ولیعصر تا شهید بهشتی به طول ۷ کیلومتر تا مهر و بخش جنوبی آن تا پایان سال به بهره برداری برسد.   
 
درویش با اشاره به  اینکه پیش بینی شده که خط ۳ مترو تهران به یکی از پر مسافرترین خطوط مترو تبدیل میشود گفت: این خط  بخش قابل توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار میدهد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.