بهره برداری از۱۵۹ پروژه راهسازی و بیش از ۳۰ هزار پروژه مسکن

۶ شهریور – ۰۱:۴۰:۳۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در استان اصفهان به انجام می رسد؛

بزرگنمایی:  

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از به بهره برداری رسیدن ۳۰ هزار پروژه مسکن و۱۵۹ پروژه راهسازی با اعتباری معادل ۶۰۰میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمود محمودزاده در این رابطه گفت: امسال همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، این اداره کل ۱۵۹پروژه راهداری و راهسازی را با اعتباری معادل ۶۰۰میلیارد ریال در حوزه های مختلف راهسازی و راهداری ، به بهره برداری می رساند.
وی همچنین اظهار داشت : این اداره کل در بخش مسکن ۳۰ هزار و ۵۸۴پروژه را در حوزه های مختلف مسکن مهر با گردش سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال، ۸ طرح توسعه و عمران شهری و تعداد ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رساند.
محمودزاده پروژه های قابل افتتاح امسال در بخش راه را احداث بزرگراه ،راههای اصلی، فرعی به طول ۶۸کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راههای اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۶۹کیلومتر عنوان کرد.
همچنین وی عملیات راهداری را شامل تعمیر و تعریض ۱۷۴دستگاه پل ،اجرای خط کشی ۲۴۹۰کیلومتر از راههای استان، اصلاح شیب شیروانی برای بخشنده کردن راهها ۵۸۱کیلومتر،درزگیری راههای آسفالته با قیر پلیمیری۴۰۰۰۰۰ متر مکعب ، تهیه و نصب گاردریل ۱۲۵۰۰ شاخه اعلام کرد.
قائم مقام وزیر پروژه های قابل افتتاح در بخش مسکن را شامل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر، اجرای ۸ طرح توسعه عمران شهری در شهرستانهای استان و تعداد ۴ پروژه مهم عمرانی شامل بیمارستانهای دولت آباد و دهاقان و ادارات آموزش و پرورش گلپایگان و نجف آباد نام برد.
گفتنی است اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای این پروژه ها ازمحل اعتبارات ملی واستانی است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۶۱۶۴۲۰۵۱۳۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.