بهروان: تحت هیچ شرایطی بازی را بیش از یک روز به تعویق نمی‌اندازیم

۱۲م آذر ،

رییس سازمان لیگ برتر گفت: تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم بازی فردا (دوشنبه) بین استقلال و داماش را بیش از ۲۴ ساعت به تعویق بیندازیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا غلامرضا بهروان دربارهٔ برگزاری بازی فردا(دوشنبه) تیم‌های استقلال و داماش در رشت که ظاهرا استقلالی‌ها هنوز نتوانسته‌اند به این شهر سفر کنند، اظهار کرد: ظاهرا به سبب شرایط آب و هوایی پرواز تیم استقلال به رشت لغو شده است اما ما گفته‌ایم که آنها باید از راه زمینی خودشان را به آنجا برسانند، چون نمی‌توانیم بازی را به روزهای آینده موکول کنیم.

به گفته وی طبق قانون اگر دلایل منطقی و اثبات شده‌ای برای سفر نکردن تیمی به شهر دیگر وجود داشته باشد، حداکثر می‌توانیم ۲۴ ساعت مسابقه‌ای را به تعویق بیندازیم، اما استقلالی‌ها درخواست می‌کنند که بازی در یک زمان دیگری برگزار شود که تحت هیچ شرایطی این امر برایمان امکانپذیر نیست.

رییس سازمان لیگ گفت: البته هنوز ما استعلام ترافیک پروازی و لغو پرواز تهران به رشت به سبب شرایط جوی را هم نگرفته‌ایم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد و استقلالی‌ها از راه زمینی با تاخیر به رشت برسند، نهایتا ۲۴ ساعت بازی به تعویق می‌افتد. در حال حاضر برای همین تاخیر ۲۴ ساعته هم تصمیمی گرفته نشده و بازی طبق برنامه همان فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.