بهروان: مشکل فدراسیون با رفتن من حل شد

۲۹فروردین۱۳،

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته اول با مسئولان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در این جلسه بنده به عنوان مسئول سازمان لیگ آزادگان و محمودزاده به عنوان دبیر معرفی شد. همچنین دو مدیرعامل یعنی علی زینعلی و مصطفی حسن‌پور به عنوان اعضای مجمع سازمان لیگ به عنوان مدیران عاملان باشگاه لیگ دسته اول انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که فصل آینده، لیگ ۱۶ تیمی باشد و به این ترتیب ۴٫۵ تیم سقوط کرده و ۲٫۵ تیم به لیگ برتر راه یابند.‌ همچنین برای لیگ دسته اول نیز طی برنامه سه‌ ساله در نظر داریم که لیگ را ۱۸ تیمی برگزار کنیم. در این فصل ۴ تیم از هر گروه سقوط کرده و در مجموع ۸ تیم به لیگ دسته دو سقوط کرده و ۴ تیم نیز به لیگ دسته یک صعود می‌کنند.

بهروان افزود: موضوع دیگر در این جلسه این بود که برنامه لیگ دسته اول را یک ساله ارائه دهیم. سال قبل برنامه ۶ ماهه ارائه کردیم و به فضل خداوند برنامه دقیقاً اجرا شد. جا دارد از مدیران باشگاه‌ها، رسانه‌ها، هیئت‌ها و مسئولان کمیته‌ها تشکر کنم که لیگ با قدرت و بدون یک روز کم و بیش به پایان رسید. از فصل آینده هم برنامه‌ای یکساله خواهیم داد. سازمان لیگ آزادگان از سال آینده زیرمجموع سازمان لیگ حرفه‌ای خواهد بود که مسئولیت تمام مسابقات بر عهده من است.

وی دربارهٔ اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول رخ داد، تصریح کرد: من خودم در کرمانشاه حضور داشتم و نظارت کافی داشتیم و مشکل خاصی نبود. بازی‌ها همزمان آغاز شد و استقلال خوزستان خودش برای رسیدن به لیگ برتر فرصت را از دست داد. فولاد خوزستان برای بقا در لیگ می‌جنگید و جنگ سختی داشت. به هر حال فوتبال پاکی برگزار شد و مورد خاصی وجود نداشت.

وی دربارهٔ مشکلاتی که در قبل به وجود آمد و او از سازمان لیگ برتر برکنار شد و اعلام کرده بود که تنها بازنشسته کشور است، گفت: من هیچ وقت از فدراسیون نرفتم و هیچ موقع هم مسئله‌ای را تکذیب نمی‌کنم. فکر می‌کنم مشکل فدراسیون فقط من بودم که با رفتنم این موضوع حل شد. نمی‌دانم چه بگویم خود مردم همه چیز را می‌دانند. هم اکنون زمان حساسی است و همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا با برنامه‌ریزی بتواند راهی جام جهانی شود.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در مورد اعتراض برخی باشگاه‌ها نسبت به فشردگی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در فصل آینده که لیگ ۱۶ تیمی شود از این فشردگی کاسته می‌شود و دیگر تیم‌ها مجبور نیستند این گونه بازی کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.