بهروزی‌نیا با قمر به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در آستانه انتشار یافتن˝سفری در روشنایی˝

نوازنده تار و آهنگسازموسیقی سنتی از برگزاری کنسرت خود با گروه ˝قمر˝ خبر داد و گفت: به زودی همراه با گروه ˝قمر˝ در شهرهای مختلف ایران روی سن خواهم رفت.

حمید بهروزی نیا؛ نوازنده تار و آهنگسازموسیقی سنتی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری کنسرت خود با گروه “قمر” به خوانندگی سالار عقیلی خبر داد و گفت: طی روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهرماه همراه با گروه “قمر” به خوانندگی سالار عقیلی در شهر اصفهان روی سن خواهم رفت. در این کنسرت گروه قمر به اجرای آثار تازهی خواهد پرداخت.

وی افزود: علاوه بر این اجرا همراه با گروه قمر، اجراهای دیگری نیز خواهم داشت که در شهرهای دیگر ایران برگزار می گردد که از این میان می توان به کنسرت در شهر یزد اشاره کرد. این کنسرت در تاریخ ۹ و ۱۰ آبان برگزار می گردد و در ادامه کنسرت اصفهان و با همان قطعات روی سن می رویم.

خالق “فرزند ایران” ادامه داد: کنسرت با گروه “قمر” در تاریخ ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مهرماه در تالار وحدت را نیز در برنامه خود دارم که پس از آن قرار است برای گروه “لوتوس” که من و سینا سرلک موسس آن هستیم و کنسرتهایش برنامه ریزی کنم.

آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی “لوتوس” به خوانندگی سینا سرلک، دربارهٔ گروه خود و برنامه های پیش روی آن گفت: آهنگسازی و تمرینات گروه را آغاز کرده ایم اما از آنجایی که سینا سرلک هم اکنون در ایران نیست، برای اجراهای خود باید از حضور یک خواننده میهمان استفاده کنیم. به همین سبب صحبتهایی با علیرضا قربانی شده است و ایشان پذیرفته اند در لوتوس حضور داشته باشند. قرار است یک سری از قطعات را ضبط کنم و برای ایشان بفرستم تا قابلیت های قطعات را مشخص کنیم.

وی افزود:طی صحبتهایی که با سینا سرلک داشته ام قرار شد تا زمانی که ایشان به ایران بر می‌گردد از یک خواننده میهمان استفاده کنیم و چنین چیزی به خواسته او صورت می گیرد. خوشحال می شوم اگر بتوانیم از صدای علیرضا قربانی در کنسرت‌های گروه “لوتوس” استفاده کنیم.

بهروزی نیا خاطر نشان کرد: به سبب اینکه گروه “لوتوس” باهمراهی و صدای سینا سرلک تاسیس شد، و با اجرای قطعاتی از آلبوم”فرزند ایران” که کاری مشترک از من و اوست، صورت گرفت، حضور او قطعا مثمر ثمر است اما وقتی نمی تواند حضور داشته باشد، “لوتوس” عملا بیکار می گردد و من نمی توانم چنین چیزی را شاهد باشم. با اجازه سینا سرلک فعلا با خواننده دیگری با “لوتوس” کنسرت می دهیم.

حمید بهروزی‌نیا هم اکنون آلبوم “سفری تا روشنایی” را در دست انتشار یافتن دارد. این آلبوم بی‌کلام است وآهنگسازی و نوازندگی آن را بهروزی نیاشخصا به عهده دارد.

در این اثر موسیقایی کامران منتظری (تنبک/سازهای کوبه ای) و یاسمین شاه حسینی (بربط) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.