بهمنی اعلام کرد : بعضی تصمیم گیری ها به عهده ما نیست

۰۶اردیبهشت،

پس از شایعه گم شدن نامه شکایت سپاهان از مجیدی در سازمان لیگ :

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت : ما در حیطه وظایف سازمان لیگ بر اجرای برنامه های پیش رو تاکید داریم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان که مدتی است برنامه ریزی سازمان لیگ  را ناعادلانه  می داند و بارها اعلام کرده است این برنامه های از پیش تعیین شده همگی به ضرر سپاهان تمام شده است  اخیرا نیز اعلام کرده که  نامه شکایت از فرهاد مجیدی  نیز در سازمان لیگ  گم شده است ، به همین  منظور حجت‌الله بهمنی در گفت‌وگویی اعلام کرده است ، با توجه به بازی‌های تیم ملی و برنامه‌های اعلام شده باید تا ۲۰ اردیبهشت مسابقات جام حذفی و لیگ برتر به پایان می‌رسید. در غیر این صورت باید ادامه این بازی‌ها را به بعد از بازی‌های مقدماتی جام جهانی موکول می‌کردیم که این مسئله عقلانی نبود و همه باشگاه‌های لیگ برتری از انجام چنین برنامه‌ای متضرر می‌شدند.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان لیگ بر این موضوع تاکید داشت که نامه  شکایت از فرهاد مجیدی در اختیار کمیته انضباطی قرار دارد و وارد کردن اتهاماتی از این دست که سازمان لیگ اهمال می کند به هیچ وجه قابل قبول نیست .

بنابر این گزارش ،  کمیته  انضباطی برای بررسی دقیق پرونده  شکایت از فرهاد مجیدی  خواستار اطلاعاتی  شد که سازمان لیگ اطلاعات خواسته شده را دوباره به کمیته انضباطی ارسال کرد.

سازمان لیگ هم اعلام داشته تصمیم گیری در مورد این شکایت بر عهده کمیته انضباطی است و  تصمیم گیری در این موضوع ربطی به سازمان لیگ ندارد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.