به داوری اعتراضی ندارم اما گله مندم

۲۹ آبان ،

سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن گفت: اگر این شرایط داور پیش نمی امد ما می توانستیم به پرسپولیس ۵ گل هم بزنیم.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب اهن افزود: تیم من در این بازی عملکرد خوبی داشت به خصوص در ۲۵ دقیقه نیمه اول و مطمئنا روی این تیم کار خواهم کرد تا تیم خوبی را روانه مسابقات اسیایی کنم.
وی گفت: می‌خواستیم مقابل ضربات ایستگاهی پرسپولیس را بگیریم و به اشتباه بازیکنانم کاری ندارم و از آنها تشکر می‌کنم. شاید اگر یکی دو نفر دیگر روی نیمکت داشتم ۹ نفره بازی را نگه می‌داشتم اما واقعا دستم خالی بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم هر چند نمی‌توانم بگویم آنها بسیار خوب بودند اما در خصوص مسایل داوری اصلا بحثی ندارم و من محسن ترکی را بسیار دوست دارم اما امروز اتفاقاتی افتاد که برای نیم فصل دوم ما تجربه خوبی شد.
سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: البته اشتباه‌های داوری جزیی از فوتبال است شاید من هم به عنوان سرمربی اشتباه می‌کنم. هیچ وقت در مورد داوری حرف نزده‌ام اما به بازیکنانم گفته‌ام باید بازی را ببرید ما برای یک امتیاز به اینجا نیامده بودیم و می‌خواستیم پیروز شویم. دستم خالی بود چون وقتی که ۹نفره بودیم روی نیمکت بازیکن بسیاری نداشتم. وقتی تیمی ۹ نفره می‌شود و می‌تواند جواب بگیرد اما من می‌گویم شاید اگر ۸ نفره هم می‌شدیم دوست داشتم فوتبال رو به جلو بازی کنم و دلم نمی‌خواهد یک تنه دفاع کنم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.