به رسم باران یتیم نوازی کنید

چهارشنبه ۱۸ مرداد – ۱۲:۴۷:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

در برنامه” به رسم باران” کاری از گروه خانواده رادیو ایران که پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه پخش می شود ، مصادیق رفتاری  حضرت علی (ع)    با توجه به تقویم سال به روز می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حیدرزاده مستندساز این برنامه با اعلام این خبر گفت:   یکی از ویژگی های  حضرت علی (ع) یتیم نوازی بوده است که در برنامه اول در مستندی گزارشی با بچه های یتیم و کسانی که سرپرستی آنها را بر عهده دارند گفتگو می شود.
همچنین روان شناس برنامه سید رضا محتشمی  و کارشناس مهارت های زندگی حجت الاسلام و المسلمین اسد الله طاهر رضی در خصوص شرایط کمک در زمان فعلی و تاثیرات آن بر روح زندگی صحبت می کنند.
گفتگو با ستاری رئیس کمیته سرپرستی کودکان و نوجوانان امداد امام خمینی  در خصوص چون و چرای بر عهده گرفتن فرزندی یتیم با حداقل هزینه از دیگر بخش های این برنامه است که از ساعت ۹ صبح به مدت  یک ساعت و نیم پخش می شود.
حیدرزاده موضوع برنامه دوم را بیان مصداق دستگیر بودن حضرت علی (ع) دانسته و گفت:  در مستندی گزارشی  با خانواده هایی که فرزندان و همسرانشان به خاطر دیه در زندان هستند گفتگو می شود.همچنین حاج آقا جولایی  رئیس ستاد دیه کشور در این خصوص صحبت می کند. برنامه دوم جمعه بیستم مرداد از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت و نیم پخش می شود.
“به رسم باران” به سردبیری و گزارشگری سمانه حیدرزاده ، گویندگی مهدی طهماسبی و مهری قلع ریز، آیتم سازی گلریز وکیلی ، تهیه کنندگی محمد طارمی نویسندگی مریم قائم پناه و میکس مذهبی وحید بیات تهیه و پخش می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۸۱۲۴۷۲۶۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.