به رغم پیگیری فراوان روادیدامیر رضاخادم صادر نشد/ خطیب درنشست فیلا شرکت می کند

افشارزاده گفت: متاسفانه موفق به اخذ روادید برای امیر رضا خادم نشدیم و به همین دلیل سرپرست فدراسیون کشتی به جای وی در نشست فیلا در حاشیه بازیهای المپیک لندن شرکت می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، افشارزاده ، دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران افزود: متاسفانه اسم خادم در فهرست اولیه نبود تا برای وی کارت ویژه (آی دی کارت) که حکم ویزا را نیز دارد، صادر شود ولی ما بلافاصله برای دریافت ویزای جداگانه اقدام کردیم و رییس فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا)نیز در این زمینه وارد عمل شد اما تاکنون ویزا صادر نشده است.
وی اظهار داشت: خادم را برای دریافت ویزا به آنکار اعزام کردیم ولی سفارت انگلیس در آنجا نیز ویزای وی را صادر نکرد و به همیندلیل خطیب در اجلاس فیلا که روز پنجشنبه آینده در لندن برگزار می شود، شرکت می کند.
افشار زاده گفت: ما هر تلاشی را که لازم بود انجام دادیم و همه مسیرها را طی کردیم ولی موفق نشدیم ویزای خادم را دریافت کنیم.با توجه به اینکه همه تشکیلات انگلیسی ها در زمینه صدور کارت ویژه بسته شده است،تلاش های ما از طریق اینجا نیز به بن بست خورد و نتوانستیم کاری بکنیم. این موضوعواقعا از کنترل ما خارج بود.دبیرکل کمیته ملی المپیک درموردوضعیتکاروان ورزشی کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: بطور کلی وضعیت تاکنون خوب و رضایتبخش بوده و در برخی رشته ها نیز بسیار خوب بوده است.
وی توضیح داد: به عنوان مثال نوشاد عالمیاندر پینگ پنگ دو برد ارزشمند در مقابل حریفان قدرتمند خود کسب کرد.تیراندازان ما هم بسیار خوب عمل کردند؛ به ویژه خانم الهه احمدی که موفق به کسب مقام ششم المپیک دررشته تفنگ بادی ۱۰ متر شد.افشارزاده افزود:متاسفانه دوچرخه سوارانآن گونه که انتظار می رفت، موفق نبودند ولی در رشته های دیگر از جمله قایقرانی عملکرد خوبی را توسط خانم های ورزشکار شاهد بودیم. تیراندازی با کمان هم نسبتا خوب بود.
وی در مورد ادامه مسابقات المپیکاظهارداشت:من امیدوارم از روز شنبه که مسابقات وزنه برداری و بعد هم کشتی فرنگی،کشتی آزاد و تکواندو شروع می شود، بتوانیم شاهد موفقیت ورزشکاران مان در این رشته ها و همچنین در دو و میدانی باشیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد حضورخانم های ایرانی درالمپیک، گفت: حضور خانم های محجبه ایرانی در این بازیها بازتاب بسیار خوبی داشت. ما هشت نفر از ورزشکاران خانم را در این مسابقات داریم که در نوع خود یک رکورد است. این خانم ها با تلاش فراوان موفق شده اند، سهمیه های ارزشمندالمپیک را در رشته های مختلف کسب کنند و من امیدوارم که در آینده شاهد موفقیت روزافزون انان در عرصه های مختلف آسیایی و جهانی باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.