به کسب مدال المپیک امیدوارم اما قول نمی‌دهم

 مسعود  اسماعیل‌پور در با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای رسیدن به دو بنده تیم ملی با همه وجود تلاش کردم و خوشبختانه توانستم با جلب رضایت کادر فنی به این مهم برسم.

وی ادامه داد: از سال گذشته در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و پس از آنکه از سوی کادر فنی اسامی کشتی گیران اعزامی به المپیک اعلام شد و من نام خود را در میان این نفرات دیدم ضمن آنکه خیلی خوشحال شدم همانجا تصمیم گرفتم جواب اعتماد کادر فنی را با کشتی‌های خوبم در المپیک پاسخ دهم.

دارنده نشان طلای آسیا در مورد این که با وجود کشتی‌گیران خوبی که در وزن ۶۰ کیلوگرم وجود دارد چقدر به کسب مدال المپیک امیدوار است گفت:‌همانطور که گفتم با تمام انرژی و توان روی تشک حاضر می‌شوم و از هرگونه کم‌کاری پرهیز خواهم کرد اما این که بخواهم قول مدال بدهم آن هم در رشته‌ای چون کشتی واقعا هرگز این کار را انجام نداده و نخواهم داد.

وی با اشاره به مسابقات جام جایزه بزرگ مادرید خارنشان کرد: مسابقات بین‌المللی اسپانیا به عنوان آخرین تورنمنت ملی پوشان در نظر گرفته شده بود که به دور از هرگونه نتیجه‌ای کمک زیادی در جهت برطرف نمودن برخی نقاط ضعفم داشت و خوشبختانه با کسب مدال طلای در این رقابت‌ها در آستانه المپیک شارژ روحی شدم.

اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که چگونه می‌تواند یک بیوگرافی کوتاه از خود بدهد گفت:‌خوب من مسعود اسماعیل‌پور هستم حدود ۲۴ سال سن دارم و در شهرستان جویبار استان مازندران متولد شدم. کشتی را زیر نظر پدرم حاج محمود اسماعیل‌پور که در تیم ملی نیز مربی من است شروع کردم. با طلای جوانان جهان در سال ۲۰۰۹ مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفتم. طلا و نقره رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارم. هم‌اکنون تمریناتم را در آخرین اردوی تیم ملی جهت حضور در المپیک ۲۰۱۲ دنبال می‌کنم که طبق برنامه روز شنبه ۲۱ مرداد ماه در این مسابقات به میدان خواهم رفت./


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.