بومی سازی weChat برای کاربران ایرانی آندروید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر فنی یکی از شرکتهای تولید کننده گوشی تلفن همراه از بومی سازی و فارسی سازی نرم افزار مسنجر سیستم عامل آندروئید – WeChat – برای گوشی های تلفن همراه خبر داد که وابسته به هیچ سروری در خارج از کشور نیست.
 
مهدی بهوندی در گفتگو با مهر، با اشاره به تحریم های نرم افزاری علیه ایران که اجازه دانلود بسیاری از سرویس های چت و بازار را برای سیستم عاملهای گوشی های تلفن همراه از کاربران ایرانی می گیرد گفت: براین اساس نرم افزار مسنجر سیستم عامل اندروئید – WeChat – برای کاربران ایرانی بومی سازی شد.
 
وی با بیان اینکه این نرم افزار امکان گفتگوی کاربران موبایل را از طریق سرویس های مختلفی چون GPRS و اینترنت فراهم می کند اضافه کرد: امکان ارسال متن و صوت و تصویر و پیام کوتاه از طریق این نرم افزار فارسی فراهم شده است.
 
مدیرفنی شرکت ارتباط همراه گویا اروند – جی ال ایکس – با تاکید براینکه این نرم افزار کاملا تولید داخل است، ادامه داد: سرورهای این نرم افزار در داخل پشتیبانی می گردد و هیچگونه وابستگی به خارج از کشور ندارد؛ همچنین این نرم افزار از اینترانت ملی نیز پشتیبانی می کند.
 
بهوندی گفت: برای حمایت از مصرف کننده نرم افزار "وی چت" فارسی به صورت رایگان در اختیار کاربران آندروئید قرار می گیرد و امکان به روز رسانی این نرم افزار نیز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در ۳ روز اول راه اندازی این نرم افزار بالغ بر ۵۵۰۰ کاربر به عضویت آن درآمده اند، خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با شرکتهای بزرگ برای راه اندازی اتاق های گفتگوی اختصاصی – ChatRoom – بر روی این نرم افزار هستیم.
 
مدیر فنی جی ال ایکس همچنین از طراحی و تولید نرم افزار اپلیکیشن سنتر فارسی خبر داد و گفت: این نرم افزار نسخه فارسی سازی شده نرم افزار "اپ استور" است که امکان خرید و دانلود ۵ هزار نرم افزار را برای کاربران موبایل دارای سیستم عامل آندروئید فراهم می کند.
 
وی تصریح کرد: دانلود و نصب این نرم افزار رایگان است و این نرم افزار نیز وابسته به هیچ سروری در خارج از کشور نیست.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ارمان نادری:

    salam mishe begid az koja mishe downlodesh kard????chera linke downlod nazashtid?

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.