بیانی:همه چیز را فدای نتیجه کردند

۱۷م آذر ،

شاهرخ بیانی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص شکست آبی‌پوشان مقابل داماش و اتفاقات قبل و بعد از این مسابقه اظهار داشت: بازی را باختیم و همه چیز تمام شد اما سؤال من این است که آقای عابدینی شما که فوتبالی بودید اما نمی‌دانم چرا این مسائل اتفاق افتاد. ما از خدایمان بود که استقلال زودتر بیاید اما حوادث را نمی‌توان پیش بینی کرد.

به گزارش فارس،وی افزود:‌ متاسفانه عکس مرحوم حجازی را در ورزشگاه نصب کردند تا علیه استقلال حاشیه درست کنند. خیلی جالب است همین آقایان تا زمانی که مرحوم حجازی زنده بود یک بار از او دعوت نکردند تا ایشان به رحمت خدا رفت به یاد او افتادند.

عضو کمیته فنی و گروه آنالیز باشگاه استقلال ادامه داد: عابدینی چند سال رئیس فدراسیون فوتبال بود اما کوچکترین قدردانی از محروم حجازی نکرد اما حالا در بازی با استقلال عکس این مرحوم را نصب می‌کنند تا همه چیز را علیه استقلال درست کنند. محض اطلاع آقایان باید بگویم حجازی در قلب ما بوده و خواهد بود اما شما غیر از حاشیه چیزی دیگری بلد نبودید.

بیانی تاکید کرد: متاسفانه آقایان یک زمین درست و حسابی برای فوتبال نداشتند و همه چیز را فدای نتیجه کردند و باید بپرسم شما از این فوتبال سوء استفاده کردید یا ما. این آقایان کاری کردند که داماش از انتهای جدول به بالا بیاید و با همین کارهایشان سه امتیاز را گرفتند اما حالا با وجود همه اتفاقاتی که در ورزشگاه داماش افتاده دم از شخصیت می‌زنند.

بیانی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: همین آقایان مدعی بودند دوست صمیمی فتح‌الله‌زاده می باشند اما حالا به خاطر بحث شوالیه شدن علیه او موضع می‌گیرند و طوری رفتار می‌کنند که هیچ کس باور نمی‌کند این آقایان همان کسانی می باشند که از فتح‌الله‌زاده حمایت می‌کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.