بیانیه دفترموسیقی درمحکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

۲۶ شهریور – ۰۴:۳۵:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دفترموسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه و همگام با تمامی اقشار جامعه، اصحاب فرهنگ وهنر،وهنرمندان حوزه ی موسیقی ضمن محکوم کردن ، ساخت فیلم ضد اسلامی توسط فیلمسازآمریکایی وصهیونیست و اهانت به ساحت قدسی پیامبر بزرگ اسلام (ص) از هنرمندان بویژه ،هنرمندان مسلمان ، خواست عکس‌العمل جدی نسبت به محکوم کردن این اقدام شرم آورکارگردن آمریکایی اسرائیلی داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  دربخشی ازاین بیانیه آمده است :با گسترش دین اسلام درسراسر جهان بخصوص درجهان غرب وگرایش انسانها به دین مقدس اسلام که باعث بیداری انسانها  شده، اندیشه های سیاه صهونیستی ونژاد پرستانه حاکم برجهان غرب هرزمان فرصت یافته متوسل به این گونه اقدامات شده است .
دربخش دیگری ازاین بیانه آمده است : بی‌تردید این حرکت شرارت بار ازسیاست های خصمانه صهونیسم و آمریکا و استکبارجهانی است که هدفی جز در جهت استمرار سیاست اسلام‌ستیزی و محو جوامع اسلامی نیست. از اینگونه موارد در صورت‌های دیگر از قبیل اهانت به قرآن کریم،‌ اهانت به شخص پیامبر اسلام(ص)، نمود داشته است.
دفترموسیقی درپایان این بیانه آورده است : بر همه هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی و مردم مسلمان ایران است ، تابا محکوم کردن سازندگان و حامیان این فیلم اجازه ندهند، تا نژاد پرستان بیش ازاین ازهنر جهت توهین به مقدسات ادیان الهی سوء استفاده کرده وموجبات تفرقه میان پیروان ادیان را فراهم کنند که این تنکر پلیدریشه درصهیونیست دارد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۶۱۶۳۵۳۵۷۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.