بی‌بصیرتی دربرابر فرمایشات مقام معظم رهبری سبب وقوع اتفاقات تلخ سیاسی می‌شود

۰۵م آذر ،

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بعضی از اصلاح‌طلبان برای ورودشان به انتخابات شرط و شروط می‌گذارند در حالی که این نظام است که باید برای ورود آنها شرط تعیین کند.

سیدکمال الدین سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وقوع اتفاقات ناگوار عاشورای ۸۸ از سوی فتنه‌گران، اظهار داشت: وقوع چنین اتفاقاتی بر می‌گردد به بی‌بصیرتی برخی اشخاص نسبت به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری چرا که ایشان از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ تا عاشورای همان سال، بارها و بارها به ذکر توصیه‌هایی در زمینه حفظ وحدت و عدم پرداختن به برخی تشنج‌ها و تنش‌ها اقدام فرموده بودند.

سخنگوی جبهه پیروان در ادامه با بیان این مطلب که اگر اشخاص به این فرمایشات توجه می‌کردند، شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخی نبودیم،‌ گفت: متاسفانه هنوز هم برخی اشخاص از قضایایی که پیش آمد و به دنبال آن توهین به مقدسات را شاهد بودیم، درس نگرفتند، و این در حالی بود که مردم واقعه ۹ دی را در پاسخ به فتنه‌گران و مواضعشان رقم زدند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی اشخاص که در آستانه انتخابات به فکر عوامفریبی می باشند، خاطرنشان کرد: همانطور که ملاحظه می‌کنیم بعضی از اصلاح‌طلبان برای ورودشان به انتخابات شرط و شروط می‌گذارند در حالی که این نظام است که باید برای ورود آنها شرط تعیین کند.

سجادی در ادامه به مسببین اصلی وقایع تأسف‌بار عاشورای ۸۸ اشاره کرد و گفت: مسببین این واقعه اعم از خارجی و داخلی می باشند که در این میان عوامل خارجی از قضایای پیش آمده سوءاستفاده می‌کنند و در ادامه آن عوامل داخلی می باشند که فریب عوامل خارجی را خورده و سران فتنه را به وجود می‌آورند که البته چهره آنها برای مردم شناخته شده است.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان به سهم اصلاح طلبان در وقوع وقایع ناگوار عاشورای ۸۸ اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجایی که اصلاح‌طلبان با ساختارشکنی از خطوط قرمز عبور کردند سهم عمده‌ای در وقوع این وقایع دارند چرا که با پشتیبانی سران فتنه جرئت کردند به این اتفاقات دامن بزنند و حتی برخی اشخاص که در برابر آن سکوت کردند نیز نقش بسزایی در ادامه این وقایع داشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Dusan:

    You’ve captured this pelfcetry. Thanks for taking the time!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.