بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی در محکومیت فستیوال ضد فرهنگی، تربیتی یوروویژن

بسیج دانش آموزی، بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی در محکومیت فستیوال ضد فرهنگی ،تربیتی یوروویژن در کشور مسلمان آذربایجان

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی، بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی در محکومیت فستیوال ضد فرهنگی، تربیتی یوروویژن در کشور مسلمان آذربایجان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولن یجعل الله للکافرین على المؤمنین سبیلا
عمل ننگین، پست و حیوانی صفت هم جنسگرایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی که نشان از سقوط بیش از پیش فرهنگ و تمدن پوشالی غرب دارد.

حاکمان وابسته به گروه های قدرت و ثروت و هم پیمان با صهیونیسم جهانی که یگانه راه دست اندازی بر سرنوشت انسانها را فساد و تباهی و ترویج و توسعه انحرافات اخلاقی میدانند بر آنند تا از روزنه حاکمان سوکولار و لاییک شرقی این‌گونه بی اخلاقی‌ها را در کشورهای مسلمان ترویج کرده و با روش‌های نرم و پنهان اهداف پلید استعماری خود را دنبال کنند.

بسیاری از دست اندرکاران سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی که خود مبتلا به اختلالات روانی هستند به بهانه حقوق بشر و آزادی، با بهره گیری از صنعت فیلم سازی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات تلاش سنگینی را برای رواج بی بند و باری و پدیده شوم و مورد مذمت الهی یعنی همجنس گرایی را در سطح کشورهای جهانی سوم و به خصوص اسلامی دنبال می کنند.

امروزه به برکت آموزه‌های اسلامی هویت مسلمانان و پاینبدی به احکام دینی، اسلام تبلور بیرونی یافته و از این رو این هویت مرز نمی‍شناسد، مسلمانان معتقد به ارزش‌های اسلام در هر نقطه جهان بوده و به آن احترام می گذارند و بدین ترتیب هویت مسلمانان بودن را متجلی و متبلور می‌سازند.

دولتمردان آذربایجان غافلند که منحرفان فرهنگ و تمدن نو بابیان این که تقید به احکام الهی بازتاب استثمار و سلطه روحی و روانی است! ،خناسانه به دنبال هویت زدایی از مسلمانان برای توسعه خوی استکباری و ضد فرهنگی خود هستند که انسان را تا « بل هم ازل »تنزل دهند.

آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در فرآیند جنگ نرم خود برعلیه کشورهای اسلامی قصد دارند مسلمانان کشورهای اسلامی و به ویژه کشور آذربایجان علی لالخصوص شهر باکو با آن سابقه تاریخی و برجسته اسلامی را نیز از ویژگی‌های تاریخی و تمدن انسانی خود دور سازند و منابع مادی، انسانی و مکتبی آنان را به غارت ببرند.

تشدید و تضاد اجتماعی در برخی از مناطق آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی شکاف و فاصله میان فقرا و اغنیا با محوریت بی تفاوتی فرد گرایانه را رقم زده است و کار را به جایی رسانده است که وازدگی اجتماعی، جدازیستی و از هم پاشیدگی خانوادگی را برای آنان به ارمغان آورده‌اند.

از این رو توسعه این فرهنگ شنیع و ضد تربیتی بهانه‌ای است برای پنهان سازی بحران‌های اجتماعی، اقتصادی، آموزشی کشورهای غربی و نظام سرمایه داری و لیبرالیستی حاکم بر آنان.

حاکمان آذربایجان و اربابان صهیونیست آنها می‌تواند سر فصل جدیدی را در استحاله فرهنگی و یا به عبارت دیگر غارت فرهنگی این سرزمین بگشاید.

دولت آذربایجان در حالی به استقبال یوروویژن میرود که صدها نفر از دینداران به جرم غیرتمندی و حمایت از حقوق اولیه نوامیس خود یعنی داشتن حجاب،هم اکنون در زندان به سر میبرند.سرسپردگان بی دین حاکم بر کشور اسلامی آذربایجان با ترویج هم جنس گرایی ،در عمل و به طورشفاف آشکار ساختند که تفاوتی با آمریکا ندارند و نگاه آنان به اصول مذهبی ، نگاه سیاسی و منفعت طلبانه گوی سبقت را از کشورهای ضد دین و کمونیستی مثل شوروی سابق ربوده اند.

و بر همین اساس است که و با حمایت از قعطنامه های سیاسی در سازمان ملل علیه این کشورهایی چون ایران اسلامی ، زمینه فشار سیاسی را تشدید و جنگ روانی را راه می اندازند.

سازمان بسیج دانش آموزی با تقبیح این عمل ننگین و با دروغ گو خواندن غرب در احترام به ارزش ها و حقوق مسلم و آزادی انسانی و مذهبی ملل جهان به ویژه حقوق مسلمانان و ارزش های متعالی اسلامی و لزوم حفظ حدود و عمل به لا تبدیل اخلف ا… را گوشزد کرده و در این میان از برخی از ملت های اسلامی و عربی و علما و مراجع جهان اسلام موضعی قاطع در قبال این پدیده زشت غیر انسانی را درخواست می کند و هشدار می دهد سران کشورهای اسلامی وعربی باید بدانندانفعال آنان در قبال این گونه اقدامات ضد فرهنگی، دنیای غرب به هویت مسلمانان را تشدید خواهد کرد.

خدا را شکر می گوییم که در مملکت اسلامی ایران به نعمت مکتب انسان ساز اسلام به رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) زندگی می کنیم و راه را بر هر استثمار گر بی دینی خواهیم بست .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.