بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو از ۲۳ تیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه مدیران باشگاه‎های شرکت‌کننده در بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو با حضور برانوش نیک بین، سرپرست فدراسیون، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری و اعضای سازمان لیگ برتر و مدیران باشگاه‌های نفت و گاز گچساران، نفت و گاز امیدیه، هیات شنای تهران، هیات شنای زنجان، هیات شنای گیلان، فولاد ماهان سپاهان و هیات شنای خراسان رضوی برگزار و طی آن مقرر شد مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور از ۲۳ تیرماه آغاز شود و تیم‌ها تا تاریخ ۱۷ تیرماه مهلت دارند تا مدارک نهایی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند.

همچنین با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و پس از رای گیری آقایان علیزاده و معمار به ترتیب از باشگاه نفت و گاز گچساران و فولاد ماهان اصفهان به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شدند تا در جهت احقاق حقوق باشگاه‌ها، شرکت در مراسم قرعه کشی و سایر تصمیمات مربوط به لیگ شرکت کنند.

در این جلسه همچنین اعلام شد ارصلان مردانی، محمد حافظی و نیما خوشبخت تا زمان اعلام نظر کمیته فنی حق عقد قرارداد با تیم‌های لیگ برتری را نخواهند داشت. مسئولان سازمان لیگ برتر همچنین نسبت به برگزاری مسابقات در استخرهای استاندارد و استفاده از زمان سنج الکترونیکی تاکید کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.