بیشترین تخلفات شبنم در حوزه موبایل است

۳۰ام بهمن ،

مدیر بازرسی شورای اصناف شهر تهران گفت: با نزدیک شدن به ایام عید بازرسی‌ها افزایش یافته و بیشترین شکایات مردمی در مورد عدم نصب برچسب قیمت روی کالاهاست.
داوود اسکندری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: با افزایش قیمت محصولات قدرت خرید مردم کاهش یافته و به سبب بهینه شدن مدیریت بر درآمد، شکایات مردمی نیز افزایش یافته است.
وی ادامه داد: این جای خوشحالی دارد که حساسیت مردم افزایش یافته است اما باید مردم نیز بر صدور و دریافت فاکتور حساس باشند.
مدیر بازرسی شورای اصناف شهر تهران با اشاره به این‌که بیشترین حجم تخلف در طرح شبنم مربوط به تلفن همراه است بیان کرد: تاریخ اجرای طرح شبنم برای پوشاک تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شده است. همچنین از ۱۵ اسفند ماه که مصادف با آغاز جشنواره فروش پوشاک در فروشگاه‌های سطح شهر است نظارت خواهیم کرد تا تخفیفات ۱۰ درصدی لحاظ شود.
اسکندری خاطرنشان کرد: مسوولیت نظارت و بازرسی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که درمصلی برگزار شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است و مسوولین نظارت بر چهار نمایشگاه بهاره که از ۹ اسفند ماه در تهران گشایش می‌یابند با بازرسی شورای اصناف است.
وی دربارهٔ روغن موتور گفت: ۱۰ روز است که بازرسی دربارهٔ این محصول آغاز شده است که از تخلفات عمده می توان به دستکاری کردن قیمت مندرج روی قوطی، فروش روغن تقلبی و عدم عرضه روغن موتور توسط چهار شرکت بزرگ تولیدی اشاره کرد.
مدیر بازرسی شورای اصناف شهر تهران تصریح کرد: تولیدکنندگان مدعی می باشند که نسبت به پالایش و دریافت روغن موتور پایه، روغن تولید و عرضه کرده‌اند و هنگامی که پیگیر موضوع می‌شویم و می‌پرسیم پس چرا این حجم تولید در بازار وجود ندارد پاسخ می‌دهند که حجم خرید در شب عید افزایش یافته است.
اسکندی در پایان بیان کرد: با هماهنگی کارشناسان شرکت‌های تولیدی روغن موتور از واحدهای عرضه کننده بازرسی صورت می‌گیرد تا محصولات تقلبی شناسایی و از بازار جمع‌آوری شوند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.