بیشتر درمان‌های شانه در ایران موفقیت‌آمیز است

۲۹م دیماه ،
ممتاز نیوز:‌ یک فوق تخصص آرتروسکوپی جراحی شانه و زانو گفت: پس از مشکلات ستون فقرات و زانو، مشکلات مربوط به شانه شایع‌ترین مشکلی است که بیماران جهت درمان آن به پزشکان ارتوپدی مراجعه می‌کنند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حمیدرضا اصلانی اظهار کرد: بعضی مشکلات مربوط به شانه، ضایعات شغلی می باشند و شاغلانی که مجبورند دست خود را بالا نگه دارند مانند آرایشگری، ممکن است دچار این مشکلات شوند. گاهی در ورزشکاران حرفه‌ای نیز به سبب صدمه به شانه مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی افزود: ضایعات مربوط به دردهای شانه و سندرم گیرافتادگی شانه بیشتر در دهه سوم و چهارم زندگی ملاحظه می‌شود. بعضی ضایعات مادرزادی شانه نیز ملاحظه می‌شود که بسیار نادر است و امروز مورد بحث نیست.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر همه کارهای درمانی شانه در ایران انجام می‌شود و بیشتر درمان‌ها نیز موفقیت‌آمیز است.

وی ادامه داد: با این وجود، با توجه به تغییرات نرخ ارز متاسفانه قیمت تجهیزات به شدت افزایش یافته است و به همین سبب بیماران گاه می‌خواهند که درمان‌های قدیمی برای آن‌ها انجام شود که هزینه کمتری دارد.

این فوق تخصص آرتروسکوپی جراحی شانه و زانو گفت: تجهیزات گران‌تر شده و همین هزینه‌ها و کمک کم بیمه‌ها سبب مشکلاتی برای ما و مردم شده است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.