بیقراری موجب پیری زودرس می‌شود

پزشکان هشدار دادند بیقراری و ناآرام بودن نیز به اندازه بی‌تحرکی برای سلامتی مضر است و می‌تواند موجب پیری زودرس شود. بیقراری شامل رفتارها و تحرکاتی می‌شود که هیچ شباهتی به ورزش کردن ندارند مانند ورجه وورجه کردن، از این پا به آن پا شدن، وول خوردن هنگام شنیدن یک موسیقی و یا حتی قدم زدن داخل اتاق در مواقع پخش پیام‌های بازرگانی تلویزیونی که همه اینها نشانه ناآرامی هستند.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا؛ متخصصان مرکز ملی خدمات بهداشتی در انگلیس می گویند ورزش کردن به طور منظم و با برنامه برای رفع این مشکل موثر است. ورزش کردن روشی موثر برای سوزاندن چربی و قند زیادی در بدن و کاهش خطر بروز بیماریها و اختلالات متابولیکی مانند دیابت و امراض قلبی و عروقی است.

پزشکان هشدار دادند بیقراری و ناآرام بودن نیز به اندازه بی‌تحرکی برای سلامتی مضر است و می‌تواند موجب پیری زودرس شود.بیقراری شامل رفتارها و تحرکاتی می‌شود که هیچ شباهتی به ورزش کردن ندارند مانند ورجه وورجه کردن، از این پا به آن پا شدن، وول خوردن هنگام شنیدن یک موسیقی و یا حتی قدم زدن داخل اتاق در مواقع پخش پیام‌های بازرگانی تلویزیونی که همه اینها نشانه ناآرامی هستند.

متخصصان مرکز ملی خدمات بهداشتی در انگلیس می گویند ورزش کردن به طور منظم و با برنامه برای رفع این مشکل موثر است.ورزش کردن روشی موثر برای سوزاندن چربی و قند زیادی در بدن و کاهش خطر بروز بیماریها و اختلالات متابولیکی مانند دیابت و امراض قلبی و عروقی است.


جدیدترین مقاله های بهداشت و سلامت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.