بیماران ستون فقرات از اعزام به خارج از کشور بی نیاز هستند

خبرگزاری پانا:رئیس بیمارستان شفایحیاییان اظهارداشت: بیماران ستون فقرات از اعزام به خارج از کشور بی نیاز هستند و درمان آنها در داخل با موفقیت انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر داوود جعفری در حاشیه افتتاح ۹ اتاق جدید جراحی در این بیمارستان گفت: بیمارستان شفایحیاییان به عنوان یک بیمارستان تخصصی ارتوپدی تنها بیمارستان کشور است که تمام جراحی های این رشته اعم از جراحی زانو، ستون فقرات، لگن، شانه، و مفصل را با کیفیت قابل رقابت با مراکز معتبر خارجی انجام می دهد.

وی افزود: قیمت تمام شده یک عمل جراحی ستون فقرات برای بیماران ایرانی که به خارج اعزام می شدند ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار بود، که این قیمت امروزه حتما بیشتر هم شده است، ولی هم اکنون تمام این اعمال در بیمارستان ما با قیمتهای بسیار نازل تر انجام می شود و دگیر نیازی به اعزام این نوع بیماران به خارج نیست.

جعفری با اشاره به افتتاح ۹ اتاق جدید جراحی در این بیمارستان، گفت: به جز این اتاقهای عمل در عرض چند سال گذشته پروژه های زیادی در بیمارستان شفایحیاییان افتتاح شده که شامل بخشهای ام آر آی و سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، سیستم جدید فاضلاب و بازسازی مرکز توانبخشی بوده است.

بیمارستان شفایحیاییان با تخصص ارتوپدی یکی از مراکز درمانی قدیمی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در پشت مجلس شواری اسلامی واقع در میدان بهارستان تهران قرار دارد.

 


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ریحانه:

    باسلام و عرض ادب.از اینکه این خبر رو شنیدم خیلی خوشحال شدم ولی من تا الان ۳بار تحت عمل اسکولیوز قرار گرفتم و اگر به قبل از عمل اولم برمی گشتم باور کنید هیچ وقت این عمل سنگین رو انجام نمیدادم علی رغم اینکه انحراف ستون فقراتم شدید بود،چون بعدازاینکه برخی از ایمپلنتها و راد من شکست مجددا تحت عمل قرار گرفتم و باور بفرمایید همچنان کتف راستم و دنده های راستم کج هستند،خلاصه از انجام دادن این عمل سخت پشیمان هستم، کاشکی کسی می توانست بهم کمکی بکند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.