بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار چه زمانی به بهره برداری می رسد؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان امام خمینی(ره)در شهرستان شهریار یکی از مراکز درمانی است که سالهاست شهروندان در انتظار تکمیل آن می باشند، پروژه ای که در صورت اتمام بار مشکلات درمانی در این منطقه را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ بیمارستان امام خمینی (ره) در شهرستان شهریار یکی از پروژه های درمانی است که روند احداث آن سالهاست در اغماء به سر می برد.
پیگیری های انجام شده از سوی مسئولین ذیربط در ارتباط با سرنوشت پروژه مذکور حاکی از این است که مرکز درمانی نامبرده در ردیف پروژه های ملی قرار گرفته، اما نیازمند تامین اعتبارات در جهت تکمیل و احداث نهایی است.
کمبود بیمارستان در شهریار و مناطق حومه، یکی از مشکلات برجسته در سطح این ناحیه است و همواره شهروندان دغدغه های جدی در این حوزه داشته اند.
شهریار با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت، با کمبودمراکز درمانی روبرو است.
از سوی دیگر عدم وجود بیمارستان در شهرستان ملارد و به تبع سرریز متقاضیان دریافت خدمات درمانی به بیمارستان های امام سجاد (ع) و تامین اجتماعی شهریار، مشکلات این بخش را مضاعف نموده است.
امید آن می رود با همیاری کلیه مسئولین در سطح شهرستان و استان، شبکه درمان در این منطقه توسعه بیشتری پیدا کند که تامین اعتبارات و تسریع در بهره برداری از پروژه بیمارستان امام خمینی یکی از مواردی است که قادر خواهد بود با ارتقاء هرچه بیشتر سطح خدمات درمانی به شهروندان تا حدود بسیاری چهره سلامت این منطقه را به نحو هرچه مطلوب تری تغییر دهد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جلال قاسمی:

    سال سابقه کار در بیمارستان و در سمت های
    خدمات. بیماربر.کمکی.کمک بهیار و نگهبانی ، در بخش های ICU,CCU,NICU,جراحی قلب ،جراحی عمومی،و گوارش را دارم
    مدرک دیپلم و بهیاری کمک بهیاری ،فوریت های پزشکی
    که به خاطر شرکتی بودن کار و نداشتن بیمه و کم بودن حقوق نتونستم ادامه کار دهم
    متاهل هستم و ۲ بچه مدرسه ای دارم و احتیاج به کار دارم
    با تشکر از مدیریت محترم
    ممنون میشم که در صورت جذب نیرو حقیر رو
    در اولویت قرار ده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.