فاز اول پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره)

۲۸اردیبهشت،

فاز اول پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبرفوق افزود: فاز اول پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) شامل طبقه همکف و زیرزمین هر ۴ بلوک این مجموعه است و با بهره برداری از آن ضمن تسهیل رفت و آمد مقامات به حرم مطهر امام خمینی(ره)، امکانات دیگری همچون سالن های استراحت، پارکینگ و رستوران گارد حفاظت آماده سرویس دهی می شوند.
 
مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه اقدامات مربوط به کف سازی، احداث سقف کاذب و اجرای دیواره های سنگی در این بخش از پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) درحال انجام است، افزود: فاز اول پروژه همراه با جزئیات مربوط به نازک کاری به بهره برداری می رسد و مجریان پروژه امیدوار می باشند که نمای کل مجموعه نیز همزمان با فاز اول تکمیل شود.
 
به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، فازهای بعدی پروژه شامل تکمیل سایر طبقات در بلوک های ۴ گانه پیش ورودی است و با آماده سازی این بخش ها، امکانات مختلفی از قبیل سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و دفاتر اداری قابل بهره برداری خواهند شد.
 
گفتنی است پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) شامل ۴ بلوک با کاربری های مختلف است و زیربنای آن در مجموع به ۱۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع می رسد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.