بیمه کوثر :جذب نماینده بیمه عمر و سرمایه گذاری

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:افراد نیازی به سرمایه اولیه و دفتر کار ندارند و با داشتن حداقل مدرک دیپلم می‌توانند تقاضای اخذ نمایندگی را داشته باشند.

بیمه کوثر گیلان در هفت ماه اول سال امسال توانست کل «پرتفوی» سال قبل خود را جذب کند.

به گزارش اکو ویژن، محمدرضا قدیر پور- مدیر بیمه کوثر گیلان با اشاره به اینکه بیمه کوثر گیلان در هفت ماه اول سال امسال توانست کل «پرتفوی» سال قبل خود را جذب کند و این حاکی از اعتماد روز افزون مردم به بیمه کوثر در این استان است.

وی افزود: این شرکت در گیلان در هشت ماه اول سال جاری با تشکیل حدود ۳ هزار و ۱۰۰ پرونده در رشته‌های مختلف مبلغ ۳۲ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

مدیر بیمه کوثر گیلان یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت را بیمه زندگی دانست و تصریح کرد: آمارها حاکی از این است که ۲۷ درصد پرتفوی شرکت را بیمه‌های زندگی به خود اختصاص داده در حالی که این موضوع نسبت به صنعت بیمه و دیگر بیمه‌ها حدود ۸ درصد است.

به گفته وی، در راستای خدمات بیمه کوثر، شعار بیمه کوثر که «کوثر زندگی را بیمه می‌کند» به تحقق پیوسته است.

قدیرپور، با بیان اینکه بیمه کوثر در استان گیلان در حال جذب نماینده تخصصی فروش در رشته عمر و سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد : متقاضیان در این طرح از آموزش رایگان و حرفه‌ای با اهدای مدرک معتبر بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این اشخاص نیازی به سرمایه اولیه و دفتر کار ندارند و با داشتن حداقل مدرک دیپلم می‌توانند تقاضای اخذ نمایندگی را داشته باشند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در استان گیلان با شماره تلفن ۳۲۳۰۳۳۰-۰۱۳۱ تماس بگیرند و یا به آدرس رشت‌ـ بلوار منظریه‌ـروبروی مسجد فاطمیه، سرپرستی شرکت بیمه کوثر مراجعه کنند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.