تفحص از بیمه مرکزی کلید خورد

۲۳اردیبهشت،

بینا- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه پس از بررسی بودجه سال ۹۲ در اولین جلسه کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای مطرح خواهد شد گفت: نحوه وصول درآمدهای شرکتهای بیمه ای، انجام هزینه های آنها و سرمایه گذاری این شرکتها موضوع تحقیق و تفحص از شرکتهای بیمه ای و بیمه مرکزی است.
محمدرضا پورابراهیمی داورانی در خانه ملت، افزود: تحقیق و تفحص از بیمه‌ها همچنین به سبب مشکلات ساختاری، قراردادها و بیمه‌های اتکایی مطرح است.
نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی گفت: انگیزه تحقیق و تفحص از بیمه های دولتی و بیمه مرکزی ابهاماتی بود که حوزه فعالیت آنها طرح شد .
طراح طرح تحقیق و تفحص از بیمه های دولتی و بیمه مرکزی افزود: پس از بررسی بودجه  در اولین جلسه کمیسیون طرح تحقیق و تفحص را مطرح  و پس از تصویب در کمیسیون و تشکیل کمیته تحقیق ، کار را آغاز خواهیم کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  دربارهٔ تحقیق و تفحص از بیمه ایران، توضیح داد: پرونده اخیر این شرکت دولتی در بحث فساد اقتصادی آن، نحوه وصول درآمدهای شرکتهای بیمه ای، انجام هزینه های آنها و سرمایه گذاری این شرکتها موضوع تحقیق و تفحص از شرکتهای بیمه ای و بیمه مرکزی  خواهد بود./

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.