بیوگرافی تیلور سوئیفت +تصاویر

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از منبع ذکر شده در خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

تیلور سوئیفت

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است.

در سال ۲۰۰۶ او اولین آهنگش بنام «تیم مک‌گراو»، را روانهٔ بازار نمود. در اکتبر ۲۰۰۶ او اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب نموده بود منتشر نمود که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدول داغ‌ترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفتند. او همچمنین حاوی گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکامی‌باشد.

نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌است که او یکی از بهترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه اول کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی داخلیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است. آلبوم‌های ممتازنیوزو تیلور سویفت درپایان سال ۲۰۰۸ شماره ۳ و ۶ فروش را به ترتیب با ۲٫۱ و ۱٫۵ میلیون عدد آلبوم بدست آوردند. «نیلسن سوند اسکن» از مجموع فروش آلبومهاش عنوان بهترین فروش یک موزیسین را به او داد. آلبوم ممتازنیوز از آوریل ۲۰۰۴ به‌مدت ۱۱ هفته پیاپی، شماره ۱ بیلبورد ۲۰۰ بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون هیچ آلبوم دیگری این رکورد را به‌دست نیاورده‌است.

سویفت در سال ۲۰۰۹ از سوی مجلهٔ بیلبورد بعنوان هنرمند سال انتخاب شد. او اولین خواننده در تاریخ «نیلسن سوند اسکن» است که با دو آلبوم متفاوت در جدول ۱۰ آلبوم برتر سال قرار دارد. سویفت اولین خواننده زن در تاریخ موسیقی کانتری است که آلبومش شش هفته رتبه ۱ را در بیلبورد ۲۰۰ داشته‌است. درمیانه ژانویه ۲۰۰۹ سویفت اولین خواننده کانتری بود که ۲ میلیون دانلود اینترنتی از سه آهنگش انجام شده‌بود.

مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۰۹ او را به‌عنوان ۶۹امین فرد مشهور پرقدرت با درآمد ۱۸ میلیون دلار انتخاب نمود. در سال ۲۰۱۰ سویفت با درآمد ۴۵ میلیون دلار جایگاه ۱۲ام فهرست فوربز را به‌خود اختصاص داد. در ژانویه ۲۰۱۰ «نیلسن سوند اسکن» او را در صدر لیست فروش دیجیتالی آهنگ‌ها با فروش ۲۸ میلیون تراک دیجیتالی قرار داد که در تاریخ موسیقی بی‌سابقه بوده‌است. او تاکنون موفق به فروش ۲۰ میلیون نسخه آلبوم و ۳۳ میلیون تک آهنگ در سراسر جهان شده است.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفتتیلور سوئیفتتیلور سوئیفتتیلور سوئیفت

خبرنامه


مجله اینترنتی تاپ ناز, آهنگ, دانلود, عکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.