بیژن نعمتی شریف رفت

بیژن نعمتی شریف، هنرمند عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز، پس از دست‌وپنجه‌نرم‌ کردن با بیماری تومور مغزی، صبح امروز در منزل خود درگذشت.

گروه فرهنگ و هنر- بیژن نعمتی شریف، هنرمند عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز، پس از دست‌وپنجه‌نرم‌ کردن با بیماری تومور مغزی، صبح امروز در منزل خود درگذشت.

به گزارش قانون، روزبه نعمتی‌ شریف، فرزند مرحوم بیژن نعمتی، با اعلام این خبر گفت: پدرم چند سالی بود که با تومور مغزی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد و ۲۶ تیرماه از بیمارستان «آتیه» مرخص شده و در منزل خودش بستری بود. از آن روز به بعد شرایط جسمی او به روز به روز بدتر شد تا سرانجام ساعت چهار صبح امروز درگذشت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم «بیژن نعمتی شریف» صبح فردا (چهارشنبه ۲۵ امردادماه) ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل خانه‌ی هنرمندان تهران انجام می‌شود.همچنین مراسم ختم و بزرگداشت این هنرمند روز جمعه (۲۷ امردادماه) از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۳:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

بیژن نعمتی‌ شریف در سال ۱۳۲۶ در قائم‌شهر متولد شد و در رشته‌ی مجسمه‌سازی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. در پروژه‌هایی همچون «بابابزرگ و ترب»، «کارگاه» (قسمت اول و قسمت دوم)، «مدرسه خرگوش‌ها»، «سفر سبزدرسبز»، «زاغچه کنجکاو»، «شش کلاغ و یک روباه» و به عنوان طراح صحنه در تئاترهایی مثل «کچل کفترباز»، «چشم در برابر چشم»، «خرس کوچک»، «کوراوغلو» و … فعالیت داشت و با افراد مختلفی مثل «بهروز غریب‌پور»، «آتش تقی‌پور»، «غلامحسین لطفی»، «اسماعیل پوررضا» و … همکاری داشت.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.