تألیف کتاب درسی قرآن براساس برنامه ملی

جام جم آنلاین: در راستای تغییر ساختار نظام آموزشی (۳ـ۳ـ۶) و تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت، کتاب‌ آموزش قرآن سال اول متوسطه بر اساس رویکرد برنامه درسی ملی تهیه و تدوین می‌گردد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر درباره کتاب آموزش قرآن سال اول متوسطه که با حضور مؤلفان، معلمان و سرگروه‌های آموزشی دوره راهنمایی شهر تهران در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد کتاب‌های قرآن دوره راهنمایی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، در این گردهمایی دفتر تألیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری، به‌منظور تهیه و تدوین کتاب جدیدالتألیف آموزش قرآن پایه اول متوسطه و استفاده از نظرات و تجربیات معلمان درخصوص کتاب‌های قرآن دوره راهنمایی، شیوه تدریس، تناسب حجم و محتوا با زمان و آموزش معلمان نظرسنجی به عمل آمد.

هم‌چنین در این جلسه هم‌اندیشی میزان دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین شده در کتاب‌های آموزش قرآن دوره راهنمایی هم‌چون تقویت روخوانی، صحت قرائت، توانایی درک معنا، آشنایی با داستان‌های قرآنی و تأکید بر قرائت مستمر قرآن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.