تأمین ۹۵ درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر لزوم تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در بین پرسنل سازمان و بهره برداران بخش تاکید کرد .

به گزارش ایانا ، دکترمسعود محمدیان در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، با رویکرد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در محل نمازخانه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شده بود خدمات این سازمان در تأمین امنیت غذایی و خودکفایی بسیاری از محصولات کشاورزی را مهم عنوان کرد.

وی افزود:اگر این خودکفایی نبود، امروز با توجه به تحریم ها، شرایط سختی به کشور ما تحمیل می شد. وی با اشاره به تأمین ۹۵ درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی، بر تقویت فرهنگ جهادی در عرصه کشاورزی تأکید کرده و ادامه داد: جهاد سازندگی در اوایل پیروزی انقلاب در زمینه توسعه و عمران روستایی تحول اساسی ایجاد کرد و در جریان جنگ تحمیلی نیز در راستای پشتیبانی ومهندسی جنگ و سنگر سازی خدمات زیادی ارایه داد و هم اکنون نیز در سنگر تامین امنیت غذایی مردم تلاش می کند .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه هم اکنون نیزدر مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی جز با فرهنگ جهادی نمی توان به آسیب دیدگان این منطقه امدادرسانی نمود افزود: امیدوارم از طریق فرهنگ جهادی بتوانیم شرایط اقتصاد رقابتی حاکم بر اقتصاد کشورمان را به درستی سپری نماییم.

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.