تاریخ انتشار یافتن کنسول دستی Nvidia مشخص شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

کنسول دستی شرکت انویدیا که با نام Nvidia shield شناخته می گردد بعد از تغییر قیمت در ماه ژوئن ، تاریخ انتشار یافتن آن دچار تغییر شد

کنسول دستی شرکت انویدیا که با نام Nvidia shield شناخته می گردد بعد از تغییر قیمت در ماه ژوئن ، تاریخ انتشار یافتن آن دچار تغییر شد و این کنسول با تاخیر مواجه شد . امروز این شرکت تاریخ دقیق انتشار یافتن را مشخص کرده است که در ادامه می توانید ملاحظه کنید .

مدتی بعد از کاهش قیمت از ۳۴۹٫۹۹ دلار به ۲۹۹٫۹۹ این شرکت اعلام کرد که عرضه ی کنسول تا تاریخی نا مشخص در ماه جولای به تعویق می افتد . امروز این شرکت در وبسایت خود اعلام کرد که ۳۱ جولای ( ۹ مرداد ) تاریخ انتشار یافتن این کنسول می باشد . طبق گفته های سازندگان تاخیر اولیه ی این کنسول برای رفع چند نقص فنی در کنسول بود . در ادامه در بیانیه ای که تاریخ انتشار یافتن کنسول مشخص شده بود ، گفته شد که :

هدف ما همواره عرضه ی یک محصول کامل است ، بنابراین ما می خواستیم که Shield را دوباره از لحاظ مکانیکی و استانداردهای مختلف در تضمین کیفیت تست کنیم . ما Shield را به این سبب ساختیم که عشق بازی کردن هستیم و همچنین امیدواریم که شما از آن لذت ببرید .

این کنسول اولین کنسول دستی از شرکت Nvidia  می باشد و با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار از ۹ مرداد آغاز به عرضه می کند .


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.