تاریخ مصرف ازدواج‌تان را تجدید نمایید

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

48130304122519925324223291029215592249101.jpg

زندگی مشترک را می توان همواره شکوفا نگاه داشت. یک نواختی زندگی روزمره iبه تدریج عوارض خود را بر جای می گذارد.

برای اینکه خانواده ی گرمی داشته باشید و با همسرتان روابط صحیحی را پایه گذاری و حفظ نمایید ، iبهتر است iبه نکات زیر توجه نمایید:

با هم حرف بزنید
در باره ی اهمیت صحبت نمودن هر چقدر بگوییم، باز هم کم است. باید بتوانید با همسرتان درباره هر چیزی صحبت نمایید. همسرتان فردی است که باید افکارتان را با او سهیم شوید و از او نظر بخواهید. در زندگی، شما با مشکلات و تجربیات نامطلوب بسیاری مواجه می شوید. iبهترین راه غلبه بر این مسائل، صحبت نمودن درباره ی آن ها با همسرتان و پیدا نمودن یک راه حل است. همسران «معمولاً احساسات منفی» را که رنجش و ناکامی را در آن ها تشدید می نماید و iبه تدریج اساس زندگی را فرسوده می سازد.

آرزوها و رویاهایتان را با هم سهیم شوید
همه ما در مورد آینده آرزوهایی داریم: این که کجا زندگی کنیم و چه کارهایی انجام دهیم و غیره چرا این آرزوها باید فقط مال خودتان باشد؟ آن ها را با همسرتان سهیم شوید.

با همدیگر در مورد آینده و آنچه تمایل دارید در سال های بعد اتفاق بیفتد، صحبت نمایید. باهم iبه جلو نگاه نمودن، iبه نزدیک تر شدن شما iبه عنوان یک زوج کمک می نماید. بحث نمودن در مورد رویاها و آرزوها هم چنین در هر دوی شما همبستگی ای ایجاد می نماید تا با توان هر چه بیشتر برای iبه دست آوردن آن ها تلاش نمایید.

برنامه ریزی اقتصادی داشته باشید
بخش عمده ای از مشاجرات در زندگی مشترک iبه سبب مسائل مالی ایجاد می گردد. iبها های سنگین زندگی و درآمد پایین ممکن است شما و زندگی مشترکان را تلخ سازد.برای این که بتوانید ناسازگاری هایتان در این مورد را iبه حداقل برسانید، باید باهم یک برنامه اقتصادی طراحی نمایید. این برنامه هر دوی شما را قادر می سازد تا ببینید چه موقع پول iبه زندگی تان می آید و چه موقع و چگونه از زندگی تان می رود. یک برنامه ی دقیق مالی و کنترل دخل و خرج مانع بالا رفتن iبها های زندگی شما و افتادن iبه دردسر مالی می گردد.

با هم خارج رفتن را متوقف نکنید
زندگی مشترک را می توان همواره شکوفا نگاه داشت. یک نواختی زندگی روزمره iبه تدریج عوارض خود را بر جای می گذارد. یکی از iبهترین روش ها برای این که مطمئن شوید زندگی مشترکتان همیشه تازه و شاداب می ماند این است که با هم خارج بروید، iبه جایی بروید که از بودن در آن جا لذت می برید، منظره بسیارزیبایی دارد و خاطرات خوبی از آن جا دارید می توانید iبه یک رستوران یا سینما بروید یا با هم پیاده روی نمایید. مهم این است جایی بروید که محیط شما عوض شود و با هم iبه عنوان یک زوج تنها باشید. اولین باری را iبه یاد بیاورید که باهم iبه عنوان یک زوج خارج رفتید. چقدر عالی بود؟ اگر خود و همسرتان را در الویت زندگی تان قرار دهید، قطعا سببی ندارد که نتوانید زندگی مشترکتان را شاد نگه دارید.

هر چیز مثبت غیرمنتظره که در روند زندگی روزمره تان تنوعی ایجاد کند ایده آل است صبر نکنید تا جشن تولد همسرتان با مناسبتی فرا برسد تا او را با هدیه ای شگفت زده نمایید
همسرتان را گاهی شگفت زده نمایید
زندگی مشترک امکان دارد iبه آسانی کسالت بار iبه سمت قابل پیش بینی شدن بلغزد راز یک زندگی مشترک شاد و طولانی تازگی و تنوع آن است. شما نیاز دارید برای حفظ شور و شوقی که ابتدای آشنایی تان داشتید تلاش نمایید یکی از iبهترین کارها این است که iبه طور پیوسته همدیگر را شگفت زده نمایید. هر چیز مثبت غیرمنتظره که در روند زندگی روزمره تان تنوعی ایجاد کند ایده آل است صبر نکنید تا جشن تولد همسرتان با مناسبتی فرا برسد تا او را با هدیه ای شگفت زده نمایید.

منبع : سپیده دانایی
تبیان

سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.