تازه‌ترین قیمت سیم‌کارت در بازار

قیمت سیم‌کارت صفر با کد هفت و هشت نیز به مبلغ ۳۳۵ هزار تومان و کارکرده‌ آن ۲۵۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

قیمت سیم‌کارت ‌کارکرده با کد یک در بازار در سال جاری حدود یک میلیون تومان است که این قیمت با توجه به نوع شماره سیم‌کارت متفاوت است.

به گزارش ایسنا، قیمت سیم‌کارت صفر با کد دو تقریبا یک میلیون تومان و کارکرده آن حدود ۶۱۰ هزار تومان است و سیم‌کارت صفر با کد سه نیز طی روزهای اخیر به مبلغ ۸۶۰ هزار تومان و کارکرده آن ۵۲۰ هزار تومان فروخته شد و قیمت سیم‌کارت صفر با کد چهار ۶۱۰ هزار تومان و کارکرده‌ آن ۳۶۰ هزار تومان است.

هم‌چنین سیم‌کارت صفر با کد پنج هم به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و کارکرده‌ آن ۳۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت‌های صفر با کد شش به مبلغ ۴۴۰ هزار تومان و کارکرده‌ آن به قیمت ۳۳۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

قیمت سیم‌کارت صفر با کد هفت و هشت نیز به مبلغ ۳۳۵ هزار تومان و کارکرده‌ آن ۲۵۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سیم‌کارت دائمی با قیمت‌های ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی با پیش‌شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمین) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ تومانی با پیش شماره ۰۹۱۲ (تضمین‌دار) اقدام می‌کند.

سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که برروی آن ۲۰۰ تومان شارژ وجود دارد؛ به‌علاوه ۱۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان و ۲۰ پیام الکترونیکی پستچی رایگان هم دارند. اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل هم ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.

هم‌چنین ایرانسل دو مدل سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی و اعتباری دارد که سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی ۵۰ هزار تومان است که ۲۰ هزار تومان قیمت سیم‌کارت و ۳۰ هزار تومان سپرده است و اعتباری آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اولیه است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.