تازه های نشر درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب /۰۷/۲۴
مسئول دفتر پیگیری امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار دو جلد کتاب جدید برای کودکان پیش دبستانی و دو سال نخست دبستان خبر داد.
آقای پیرهادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود : کتاب quotation mark چگونه می‌توان بال شکسته‌ای را درمان کرد؟ quotation mark به نویسندگی باب گرام و ترجمه بهمن رستم‌آبادی یکی از این کتاب هاست که برای گروه سنی الف و ب
(پیش از دبستان و دو سال نخست دبستان )‌ منتشر شده است و داستانی اجتماعی در مورد کودکان ، حیوانات و پرندگان روایت می کند.
وی گفت : قصه این کتاب درباره پرنده‌ کوچکی است که به علت برخورد با شیشه‌های بلندترین ساختمان شهر زخمی می شود و پسر بچه ای او را برای مداوا به خانه می‌برد.
مسئول دفتر پیگیری امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود :‌ کتاب quotation mark چگونه می‌توان بال شکسته‌ای را درمان کرد؟ quotation mark با قیمت ۲۶۰۰ تومان و شمارگان ۱۰هزار نسخه منتشر و وارد بازار کتاب شده است .
پیرهادی همچنین گفت : کتاب quotation mark او quotation mark نوشته محسن چینی فروشان نیز به موضوع خداشناسی نگاهی نو دارد که برای گروه سنی ب ( اول و دوم دبستان ) منتشر شد .
وی افزود :‌ مجتبی عصیانی تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را در ۴۴ صفحه رنگی با شمارگان ۱۰هزار نسخه و قیمت ۲۷۰۰ تومان منتشر و وارد بازار نشر کرد .
مسئول دفتر پیگیری امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : نویسنده این کتاب در این اثر با بیان رویدادهای طبیعی که هر روز در کنار ما رخ می دهد به نشانه های وجود خدا اشاره می کند .


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.