تاکید آیت‌الله موسوی‌اردبیلی بر اشاعه و ترویج آموزه‌های قرآنی از سوی مسوولان

سه شنبه ۳۱ مرداد – ۰۵:۴۰:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی گفت: فعالیت‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف باعث قرآنی و معنوی شدن فضای کشور می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس با بیان این مطلب افزود: در سال‌های اخیر توجه به برنامه‌های قرآنی افزایش یافته و این عنایت و رویکرد به قرآن باعث خیر و برکت برای کشور می‌شود.
وی کسب آگاهی و معرفت نسبت به تعالیم قرآنی برای بهره‌مندی از زندگی و جامعه‌ای سالم و قرآنی را امری لازم و ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
آیت‌الله موسوی اردبیلی، اشاعه و ترویج آموزه‌های قرآنی را از مهم‌ترین وظایف مسوولان و رسانه‌ها در جامعه دانست.
این مرجع تقلید همچنین برپایی نمایشگاه‌ها و مسابقات قرآنی را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعتلای فرهنگ قرآنی و تحقق جامعه قرآنی که از آرمان‌های امام راحل بود؛ موثر و تاثیرگذار در جامعه دانست.
رییس دانشگاه مفید همچنین برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران را در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در شرایط خاص کنونی و با توجه به تحولات منطقه و نیز اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و نیز القای انزوای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی توسط آمریکا و سران استکبار، برگزاری اجلاس در تهران از نظر سیاسی از اهمیت زیادی برخوردار است.
آیت‌الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس در تهران نشان‌دهنده ثبات سیاسی و استحکام نظام اسلامی در سطح جهان است و تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ارائه خواهد کرد.
سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های قرآنی، ‘تشکیل معاونت قرآن و عترت در وزارت ارشاد، حضور مؤثر رییس‌جمهور در سفر اخیر به عربستان و شرکت در نشست فوق‌العاده کنفرانس کشورهای اسلامی، تثبیت جمعه آخر ماه مبارک رمضان در تقویم کشورهای اسلامی به‌عنوان روز قدس و حمایت از فلسطین با تلاش وزارت ارشاد و دیگر اقدامات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و گرامی داشت علماء و مفاخر ارائه کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۱۱۷۴۰۰۷۸۴۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.