تاکید سعیدلوبراستفاده بهینه ازامکانات برای برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ‘علی سعید لو ‘ در جلسه ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که عصرامروز- دوشنبه- به ریاست وی برگزار شد، افزود: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران فرصت مناسبی است تا علاوه بر برگزاری برنامه‌های اصلی این اجلاس، توان علمی و فناوری و همچنین فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

در ابتدای این جلسه ‘محمدجعفر علی‌زاده’، معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن ارائه گزارشی از پروژه در حال ساخت و تکمیل در محل سالن اجلاس سران تهران، از به اتمام رسیدن این پروژه عظیم برای برگزاری اجلاس عدم تعهد خبر داد.

موضوع اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری از جمله محورهای مورد بحث در این جلسه بود که ‘محمد شیخان’ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته تاکنون، نقطه‌نظرات و برنامه‌های آتی معاونت متبوع خود را تشریح کرد.

‘زهره‌ای’ معاون اداری، مالی و پشتیبانی و همچنین سروش‌پور معاون تشریفات ستاد برگزاری اجلاس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های آتی معاونت‌های مطبوع خود پرداختند.

برگزاری نمایشگاه جانبی در حاشیه اجلاس جنبش عدم تعهد با موضوع توانمندی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های علمی و فناوری از دیگر محورهای این جلسه بود که مقرر گردید علاوه بر ارائه دستاوردها و پیشرفت‌های علمی، فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران‌زمین در قالب محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شود.

سیام **۱۷۰۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۱۶۱۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.