تامین خدمات زیربنایی دراکثر پروژه های مسکن مهر خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی : خدمات زیربنایی شامل انشعابات آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب در اکثر پروژه های مسکن مهر سطح استان اجرایی شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  مالکی با اشاره به خدمات اداری و بیمارستان های احداث شده در سطح استان گفت: تا کنون احداث سه بیمارستان ۲۴ تختخوابی در شهرهای سربیشه، سرایان و درمیان و یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در فردوس احداث شده است.
وی احداث ۲۰۰ واحد خانه سازمانی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، احداث مجتمع ادارات کل استان به مساحت ۱۱ هزار و ۲۵۰ مترمربع، احداث مجتمع فرهنگی و هنری فردوس به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و ایستگاه زلزله نگاری بسیران از دیگر پروژه‌های بخش مسکن و شهرسازی در استان عنوان کرد.
قائم مقام وزیربا اشاره به اینکه دربخش شهرسازی و معماری از مجموع ۱۰ شهرستان و ۲۵ شهر خراسان جنوبی تا کنون ۱۷ طرح جامع مصوب شده و ۸ شهر دیگر در دست مطالعه است افزود: تا کنون سه طرح تفضیلی در سه شهرستان استان مصوب و ۶ شهر دیگر در دست اقدام است،ادامه داد: بازنگری طرح جامع دو شهر بیرجند و قاین شروع و با توجه به فرهنگ و اقلیم این استان طراحی خواهد شد.
مالکی تصویب طرح جامع و تفضیلی شهرستان حاجی آباد، تصویب طرح مکانیابی و انتقال صنوف مزاحم شهر قاین و تصویب چهار طرح گردشگری، مرغداری و پرورش دام را از دیگر مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.