تاکید سوریه بر غرض ورزی پایگاه ها و شبکه های خبری

خبرگزای آریا- وزارت اطلاع رسانی سوریه ، انتشار خبرها و تصاویر مربوط به انفجار تروریستی دمشق در پایگاه های اینترنتی و شبکه های ماهواره ای را اقدامی مغرضانه دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از برون مرزی،  وزارت اطلاع رسانی سوریه در بیانیه ای اعلام کرد خبرها و تصاویری که پس از انفجار تروریستی روز چهارشنبه در ساختمان امنیت ملی سوریه در دمشق در پایگاه های اینترنتی و اجتماعی و برخی شبکه های ماهواره ای ، منتشر شده است ، با همکاری سازمان های اطلاعاتی غرب و مراکز جنگ روانی غرب تهیه شده است ، درنتیجه این اطلاعات نادرست بوده و قابل اعتماد نیست.
در پی انفجار تروریستی دمشق ، صدها پایگاه اینترنتی و ارتباط اجتماعی و شبکه های ماهواره ای مخالف سوریه به انتشار خبرها و تصاویر مربوط به انفجار با هدف دامن زدن به تنش ها و تضعیف روحیه مردم سوریه اقدام کردند.
درهمین ارتباط ، فهد جاسم الفریج وزیر دفاع جدید سوریه نیز گفت هدف شبکه های تلویزیونی الجزیره و العربیه از پخش خبرهای بی اساس ضربه زدن به مقاومت و پایداری ملت سوریه است.
وزیر دفاع جدید سوریه بر ایستادگی مردم و مسوولان سوریه در برابر حملات تبلیغاتی و مغرضانه این شبکه ها تاکید کرد.
سرتیپ ” داوود عبد الله راجحه ” وزیر دفاع سوریه ، سرتیپ ” آصف شوکت ” معاون وزیر دفاع و ” سرتیپ ” حسن تورکمانی ” مسوول بخش بحران در دفتر ریاست جمهوری سوریه ، سه مسوول سوری هستند که روز چهارشنبه در انفجار تروریستی ساختمان امنیت ملی سوریه در شهر دمشق ، کشته شدند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.