تاکید رئیسی برای تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در آذربایجان‌شرقی

رییس جمهور صنعت چرم را صنعتی ارزآور و اشتغال‌زا عنوان کرد و گفت: تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در آذربایجان‌شرقی ضروری است و مسوولان باید اقدامات لازم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

تاکید رئیسی برای تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام رئیسی در بازدید از چرمشهر تبریز افزود: دستگاه‌های مسئول باید نسبت به تامین سرمایه در گردش، ساخت شهرک صنعتی جدید، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات این صنعت اقدام کنند.

وی همچنین بر توجه ویژه به مسائل زیست محیطی تاکید کرد و گفت: حفظ سلامت مردم در کنار توسعه صنایع مساله بسیار مهمی است که باید توجه شود.

رییسی همچنین در گفت و گوی صمیمی با کارگران چرمشهر تبریز اظهار کرد: جایی که شما در آن کار می کنید سنگر است باید تلاش کنید و گام مهمی بردارید تا ظرفیت تولید چرم در تبریز را افزایش دهید.

چرمشهر تبریز نیازمند توجه ویژه دولت

مدیرعامل یکی از شرکت های چرم شهر و نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه صنعت کفش و چرم تبریز قدمتی ۱۰۰ ساله دارد، گفت: چرمشهر تبریز نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰ واحد تولیدی در این شهرک فعال هستند، گفت: ۷۰ درصد چرم کشور در این شهرک تولید می شود و سهم بالایی در صادرات به کشورهای جهان را دارد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.