تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد بر هوشمند سازی فرآیندهای ازدواج و طلاق

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد بر هوشمند سازی فرآیندهای ازدواج و طلاق

به گزارش ممتاز نیوز، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز ۶ آذرماه در نشست با روسای کانون سردفاتران ازدواج و طلاق سراسر کشور، از پیگیری اصلاح نظام نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در نظام نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح نظام نامه و نقطه نظراتی که از سوی کانون سران دفاتر ازدواج و طلاق اعلام شده، مدنظر قرار گرفته شده است که در صورت تایید رئیس قوه قضائیه ابلاغ می‌گردد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج، به تشکیل کمیته‌های پژوهش و برون سپاری اشاره و تصریح کرد: باید بعضی از امورات را به دفاتر واگذار کرد.

وی همچنین بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

بابایی به ایجاد صندوق بیمه، بازنشسنگی و صندوق‌های حمایتی برای دفاتر اشاره و تصریح کرد: با همفکری و ارائه نقطه نظرات در آینده می‌توانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.