تبعات کتاب سازی و جمع آوری کتاب در رادیو فرهنگ

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

هفته کتاب بهانه ای شد تا برنامه ادبیات این هفته هفت اقلیم که امروز ۱۶ آبان پخش می گردد، به سراغ شعار امسال «یادگار ماندگار» برود و تبعات کتاب سازی و کسانی را که به جمع آوری کتاب می پردازند، نقد کند .

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ؛ بیستمین دوره هفته کتاب با شعار «یادگار ماندگار» از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می گردد.
 همچنین؛ پنجمین روز هفته کتاب به نام «هدیه کتاب خوب، ترویج فرهنگ کتابخوانی» و انتخاب شعار این روز مبنی بر «اهدای کتاب به آنان که دوستشان داریم» حرکتی نمادین برای اهدای کتاب به مردم در سطح کشور درنظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است؛ در این اقدام و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مکان های چون میادین اصلی شعر، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس، پادگان ها و زندان ها با حضور مسئولان، کتاب به عنوان هدیه به مردم اهدا خواهد شد .
بنابراین گزارش تفسیری؛ برنامه ادبیات این هفته “هفت اقلیم” نیز که امروز ۱۶ آبان پخش می گردد، محور اصلی خود را بر این موضوع قرار داده است و در کنار بررسی برنامه ای که قرار است به همین مناسبت اجرا شود، درباره نحوه اهداکردن کتاب، رواج این کار و کسانی که به جمع آئری کتاب فعالیت دارند، می پردازد .
لازم به ذکر است؛ برنامه “هفت اقلیم” کاری از گروه هنر شبکه “رادیویی فرهنگ” است که همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ از موج اف ام ردیف ۱۰۶ پخش می گردد .
گفتنی است؛ امین عظیمی کارشناسی، مهدی محمدیان اجرا، فرزانه ابراهیم زاده سردبیری و مرتضی صداقت گو تهیه نمایندگی برنامه ادبیات هفت اقلیم را که روزهای سه شنبه پخش می گردد، برعهده دارند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.