تبعه آزاد شده آذربایجانی: رفتار ایرانیان با من بسیار عالی بود

۲۲خردادماه،

شهروند جمهوری آذربایجان که اخیرا در جریان سفر به ایران به خاطر نقض قوانین ایران بازداشت بود، پس از آزادی و بازگشت به کشورش در مصاحبه با شاهین مصطفی‌یف، معاون شبکه تلویزیونی ANS این کشور از نحوه برخورد ماموران ایران با وی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالده خالد تاکید کرده است رفتار ماموران ایرانی با من حقیقتا بسیار عالی بود و هیچ‌کدام از ماموران اعم از بانوان و آقایان با صدای بلند با من صحبت نکردند و واقعا رفتار خوبی با من داشتند. آن‌ها به هیچ به درخواست من پاسخ منفی نمی‌دادند و هر چه می‌خواستم در اختیارم می‌گذاشتند و در این مدت احساس می‌کردم که در منزل خودم هستم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حاضرید دوباره به ایران سفر کنید گفت: من مشکلی برای سفر به ایران ندارم. رفتار با من بسیار عالی بود و اگر اسمش زندان نبود آن را به هر چیز دیگری غیر از زندان می‌شد تشبیه کرد و من در آ خر از همه آن‌ها حلالیت خواستم و همه آن جوان‌ها را به مانند فرزند خود می‌دیدم. من دربارهٔ کارهای تحقیقاتی خود به ایران سفر کرده بودم که مجوز لازم را نداشتم و فکر نمی‌کردم که باید مجوز تحقیقات داشته باشم و این اشتباه از طرف من بوده است. اما در مدت بازداشت یک رفتار خطا و یا فشار از سوی ایرانیان علیه خودم ندیدم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.