تبلیغات جالب یک موسسه اعتباری با درج نام بانک مرکزی!

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

یکی از موسسات مالی و اعتباری در اقدامی جالب از نام بانک مرکزی در تبلیغات بیلبوردی خود استفاده کرده است!

بانک مرکزی در اوایل سال جاری با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز که هنوز نتوانسته اند مجوز نهایی خود را کسب کنند از آنها خواست کلمه “تحت نظارت بانک مرکزی” را از تابلوهای خود بردارند.

این اقدام در راستای پاک سازی بازار پولی و مالی کشور از فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز انجام شد و در راه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز به بانک مرکزی کمک کردند.

این تصمیم بانک مرکزی با موفقیت همراه شد و تصمیمی که بانک مرکزی دولت گذشته نتوانسته بود انجام دهد را به اجرا گذاشت و عبارت “تحت نظارت بانک مرکزی ” از تابلو موسسات جمع آوری شد.

اما به تازگی موسسه اعتباری”ک” در اقدامی هوشمندانه و زیرکانه در تبلیغات بیلبوردی خود از عنوان بانک مرکزی به اندازه نام موسسه خود استفاده کرده است.این موسسه در تبلیغات خود اینگونه آورده است:”موسسه مالی و اعتباری “ک” در راستای سیاست های بانک مرکزی” به ارائه خدمات می پردازد.

به نظر می رسد پس از اینکه عبارت “تحت نظارت بانک مرکزی ” از تابلوها جمع آوری شد این موسسه با هوشمندی از این موقعیت استفاده و شهروندان را ترغیب می کند که در این موسسه که در راستای اهداف بانک مرکزی است سپرده گذاری کنند.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.